آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی بندرعباس انجام شد

تحقق مسئولیت اجتماعی یک بنگاه اقتصادی؛

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی بندرعباس با مشارکت و تحقق مسوولیت اجتماعی ۴۶۰ میلیارد ریالی این شرکت انجام شد.

آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی بندرعباس انجام شد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی بندرعباس با مشارکت و تحقق مسوولیت اجتماعی ۴۶۰ میلیارد ریالی این شرکت انجام شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ احمد هاشمی با اعلام این خبر افزود:در راستای اجرای طرح های عمرانی هرمزگان به منظور آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی بندرعباس، شرکت پالایش نفت بندرعباس تفاهم نامه همکاری با استانداری هرمزگان، شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مهر ماه ۱۴۰۲ به امضا رساند.
وی بیان کرد:براساس تفاهم نامه، این شرکت برای ایجاد زیرساخت آب آشامیدنی بهداشتی روستاهای بخش مرکزی بندرعباس، ۲۰ کیلومتر خط لوله چدنی با مشخصات خاص را با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال تامین و در ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ به نماینده آب و فاضلاب استان هرمزگان تحویل داد.
هاشمی افزود:با توجه به لزوم تسریع در اجرای این طرح و تامین آب آشامیدنی روستای های بخش مرکزی، با اخذ مجوزهای لازم مستقیما با شرکت سازنده برای تامین لوله های مورد نیاز قرارداد امضا شد که با پیگیری انجام شده از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس و تامین اعتبار طرح، در کمتر از یک ماه ۲۰ کیلومتر لوله ساخته و تحویل آبفا استان هرمزگان شد.
وی بیان داشت:برای اجرای این طرح ۳۴ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است که شرکت پالایش نفت بندرعباس با سهم ۲۰ کیلومتر، بیشترین سهم را در این طرح داشته است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت:این شرکت پالایشی مشارکت در توسعه زیرساخت های استان را در راستای مسئولیت های اجتماعی، در استراتژی خود قرار داده است و در این راستا پروژه های متعددی در حوزه بهداشت و درمان، راه سازی، آموزش و پرورش و ورزش استان اجرا شده است.
هاشمی تصریح کرد:بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس که بهمن ماه امسال با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید، مجموعه ورزشی روستای هلر جزیره قشم، ایجاد باند دوم محور تازیان به بندرعباس به طول ۲۰ کیلومتر، ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در بندرعباس، حداث مجموعه دهیاری، زمین فوتسال و پارک محله ای در روستای بارغین خونسرخ، مساعدت در تامین تجهیزات مرکز درمانی فرهنگیان بندرعباس، مشارکت در تامین تجهیزات بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس است.