لیگ برتر بانوان در روز حساس؛ جدال جذاب بم و انزلی

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان بازی سختی برابر مدافع عنوان قهرمانی خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان بازی سختی برابر مدافع عنوان قهرمانی خواهند داشت.
به گزارش مهر، لیگ برتر فوتبال زنان درحالی به روزهای پایانی خود نزدیک شده است که کورس قهرمانی حالا فقط دو مدعی دارد. در هفته شانزدهم لیگ برتر و در یک دیدار حساس تیم‌های خاتون بم و ملوان بندر انزلی به مصاف هم خواهند رفت که برنده این دیدار تکلیف قهرمان فصل را مشخص خواهد کرد.
شاگردان مرضیه جعفری در خاتون بم به عنوان صدرنشین لیگ در فاصله نزدیکتری با جام هستند و تلاش می‌کنند برای دهمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند. ملوانی‌ها نیز بعد از ۱۳ فصل دوری از جام در تلاشند دومین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال زنان را جشن بگیرند.
ساناز سامی سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در گفت و گو با مهر، درخصوص میزان آمادگی شاگردانش برای این دیدار حساس اظهار داشت:خاتون بم ۹ دوره عنوان قهرمانی را در کارنامه خود دارد که نشان می‌دهد بازی سختی را در پیش خواهیم داشت ولی با این حال بازیکنان آماده‌ای دارم که انگیزه دارند با پیروزی مقابل این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرند. از آنجایی که خاتون بم سالهاست عنوان قهرمانی را در اختیار دارد علاقه‌مند هستیم که این برد تاریخی را به دست بیاوریم.
وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای فصل نیم نگاهی به قهرمانی داشتیم؛ گفت: تیم را از همان روز اول برای قهرمانی نبستیم ولی هدفمان این بود که حتما جزو ۳ تیم نخست جدول باشیم. لیگ که شروع شد خوشبختانه بازی‌های خوبی انجام دادیم و نتایج به دست آمده ما را به قهرمانی امیدوار کرد.امیدوارم روز دوشنبه بتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان دست پیدا کنیم و فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم.
سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با اشاره به کیفیت مسابقات لیگ عنوان کرد:امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم.تیم‌ها اکثرا با کیفیت بودند و همانطور که شاهد هستید روزهای پایانی لیگ است و تازه تکلیف قهرمان در هفته شانزدهم مشخص خواهد شد این درحالی است که در ادوار گذشته اکثرا مسابقات تک قطبی بود و از همان هفته نخست میشد قهرمان فصل را به راحتی حدس زد.این دوره شرایط متفاوت بود همه تیمها با کیفیت بودند که سطح فنی بازیها را بالا برده بود.امیدوارم این روند در فصل آینده هم ادامه دار باشد.