پرهیز از اختلاف و ستیزه‌گری رمز اصلی رفع مشکلات مردم است

رییس‌جمهور در جلسه هیات دولت:

رییس‌جمهور کشورمان گفت: تمرکز بر وحدت و انسجام در دولت و مجلس و پرهیز از اختلاف و ستیزه‌گری و جبهه‌بندی، از رموز اصلی موفقیت در مسیر رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.

رییس‌جمهور کشورمان گفت: تمرکز بر وحدت و انسجام در دولت و مجلس و پرهیز از اختلاف و ستیزه‌گری و جبهه‌بندی، از رموز اصلی موفقیت در مسیر رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور  است.
به گزارش  مهر، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان  در جلسه هیأت دولت با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی درونی و اجتماعی دانست و با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب درباره ضرورت پرهیز از ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند، همه مسئولان و ارکان نظام را مخاطب این سخنان دانست و اظهار کرد: تلاش مسئولان برای عملی‌شدن این رهنمود و تمرکز بر وحدت و انسجام در دولت و مجلس و پرهیز از اختلاف و ستیزه‌گری و جبهه‌بندی، از رموز اصلی موفقیت در مسیر رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.
رئیس‌جمهور در ادامه با ضروری دانستن توجه به آرامش ذهنی مردم و آثار اجتماعی تصمیمات و اقدامات دستگاه‌های دولتی، توجه بیشتر به تهیه پیوست‌های فرهنگی و رسانه‌ای برای تصمیمات و اقدامات دستگاه‌ها و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از آثار سو احتمالی تصمیمات را خواستار شد.