مشکلات زیادی دارم اما نه با انریکه!

ام‌باپه:

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد مشکلات زیادی دارد اما هیچ مشکلی با سرمربی اسپانیایی تیمش ندارد.

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد مشکلات زیادی دارد اما هیچ مشکلی با سرمربی اسپانیایی تیمش ندارد.
به گزارش ایسنا، پاری‌سن‌ژرمن با درخشش کیلیان ام‌باپه در دیدار برگشت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک رئال سوسیداد را شکست داد و مقتدرانه راهی دور بعد شد.
به نوشته کانال پلاس، ام‌باپه که هر دو گل پاری‌سن‌ژرمن را در این بازی به ثمر رساند، در پایان مسابقه گفت: مشکلی با مربی ندارم و همه چیز با او خوب پیش می‌رود. مشکلات زیادی وجود دارد اما انریکه یکی از آنها نیست و مشکلات من ربطی به او ندارد.
او در ادامه درباره پیروزی تیمش برابر رئال سوسیداد خاطرنشان کرد: برنامه مشخصی برای بازی داشتیم و به‌سرعت موفق به گلزنی شدیم
 و به جز دقایق پایانی با مشکلی مواجه نشدیم. اگر سوسیداد اول گل می‌زد، امید به صعود داشت ولی ما به‌سرعت امید آنها را ناکام گذاشتیم. بازی در لیگ قهرمانان را دوست دارم و همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را ارائه دهم. گاهی موفق می‌شوم و گاهی نه. اما بازیکنی نیستم که در جریان بازی نباشم.
ام‌باپه در پایان گفت: از پیروزی و صعود بسیار خوشحالیم. به هدفمان رسیدیم و امیدوارم که فعلا حضور ما ادامه داشته باشد. همیشه می‌خواهم با گلزنی به تیمم کمک کنم و باید از هر فرصت گلزنی در لیگ قهرمانان استفاده کرد و اکنون خوشحالم که جزو هشت تیم برتر هستیم.