شایسته است از مدیران نمونه نظیر دکتر تیمور پور حیدری رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان تقدیرشود

دکتر امید حسینی مدیریت شرکت بهپرور در حضور سردار قربانزاده:

آری دکتر پور حیدری با کوله باری از تجربه می خواهد صنعت گیلان را شکوفا سازد . او عاشق زادگاه خود است . پور حیدری می گوید وقتی با جوانی تحصیلکرده بیکار روبرو می شوم بسیار رنج می برم و آرزو دارم همه جوانانی که بیکارند و زانوی غم بغل می کنند را از محاصره بیکاری نجات دهم که البته تنها راه نجات این عزیزان حمایت و نگاه ویژه ایی به کار آفرینان دارد.

شایسته است  از مدیران نمونه نظیر دکتر تیمور پور حیدری رییس سازمان  صنعت و معدن و تجارت گیلان تقدیرشود


 


آری دکتر پور حیدری با کوله باری از تجربه می خواهد صنعت گیلان را شکوفا سازد . او عاشق زادگاه خود است . پور حیدری می گوید وقتی با جوانی تحصیلکرده بیکار روبرو می شوم بسیار رنج می برم و آرزو دارم همه جوانانی که بیکارند و زانوی غم بغل می کنند را از محاصره بیکاری نجات دهم که البته تنها راه نجات این عزیزان حمایت و نگاه ویژه ایی به کار آفرینان دارد.
اهالی شهر رشت خصوصا شهروندان سیاهکلی در تماسهای مکرر خود با دفتر نمایندگی آفرینش تقاضا دارند تا با انعکاس  عملکرد دکتر پور حیدری مدیر دلسوز  و کاردان گیلانی که آستین همت بالا زده است و می خواهد بیکاری را ریشه کن سازد مورد حمایت قرار دهند.
چون او در هر مقامی با زبان گویا و تلاش فراوان بدون حاجب و دربان  در خدمت مردم بوده است .
دکتر تیمور پور حیدری اعتقاد دارد که
سرمایه گذاران بخش خصوصی باید مورد توجه
ویژه ای قرار گیرند و گفت که در حوزه بازرسی تذکر دادم تا به همه شرکتهای تولیدی که اشتغال ایجاد می کنند باید نگاه ویژه داشته باشید و حتی خودم را ملزم می دانم تا برای رفع هرگونه مشکلی همراه باشم تا با ایجاد همگرایی جدی در رونق اقتصاد و صنعت گیلان قدمهای  مثبتی برداریم.
رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان در ادامه افزود در زمینه صنعت پیشرفتهای خوبی داشته ایم  چون ایجاد اشتغال وظیفه ما است و اگر می بینم شرکتی بنام بهپرور آستین همت بالا زده و بدون ریا هر چی در بساط دارد به میدان آورده تا اشتغال ایجاد کند  باعث دلگرمی است و ما هم در مقابل باید وظایف خود را خوب عمل کنیم . خوشبختانه در حال  حاضر شرکت بهپرور با جذب 2800 نیرو سهم بزرگی در سطح کشور خصوصا" تهران دارد .  من بعنوان متولی صنعت اعلام می کنم که همیشه در خدمت کار آفرینان عزیز هستم و دفتر من همیشه به روی این عزیزان باز است .
دکترپور حیدری همچنان افزود خوشبختانه با ورود دکتر اسحاقی در راس معاونت اقتصادی استانداری گیلان همگرایی خوبی شکل گرفته است چون هر تولید کننده ایی به ایشان مراجعه
می کند بلافاصله دست بکار می شوند.و با تاکید جدی مشکلات اساسی مسیر صنعت را مرتفع
می سازند جا دارد تا از ایشان تشکر و قدردانی داشته باشیم و از طرفی ارتباطات خوبی با روسای  جهاد کشاورزی و  دارائی داریم و انشاالله با این تعامل خوب می توانیم در جهت رفع مشکلات صنعت قدم های بزرگی برداریم.
دکتر پور حیدری  در ادامه گفت استان گیلان بهشت سرمایه گذاری است من از همه کار آفرینان دعوت می کنم و حتی حاضرم برای ایجاد اشتغال و رفع بحران بیکاری ناز سرمایه گذاران را بکشم.
در پایان دکتر امید حسینی مدیر نمونه بهپرور گفت ما در حال حاضر مرغهای آماده تحویل مردم می دهیم تا بعد از گرم کردن مورد استفاده
خانواده ها قرار گیرد و همچنان دستگاهایی نصب کرده ایم تا غذاهای گرم تحویل  مشتریان عزیز شود البته در چند شهر توریستی گیلان هم آمادگی کامل داریم تا با نصب این دستگا ها بتوانیم در رفع بیکاری جوانان موثر واقع شویم .
مدیریت نمونه شرکت بهپرور در ادامه افزود در حال حاضر بیش از 2800 نیرو داریم که هزار نفر در سطح استان گیلان جذب کار شده اند . البته با
راه اندازی چندین کارگاه بزرگ  تکثیر ماهی ازون برون و پرورش ماهی خاویار در سطح استان گیلان  نیز تعداد زیادی از جوانان بیکار را جذب بازار کار کنیم تاهمه این عزیزان موفق شوند با شغلی آبرو مندانه به زندگی غرور آفرین خود ادامه دهند.
 انشاالله
رشت سید اکبر خوشحال