مجید باقری‌نیا پیشکسوت فوتبال: فوتبال فولاد مقابل استقلال قابل قبول نبود

مجید باقری‌نیا پیشکسوت فوتبال: فوتبال فولاد مقابل استقلال قابل قبول نبود



مجید باقری‌نیا پیشکسوت فوتبال درباره بازی فولاد و استقلال، گفت : به نظر من فوتبالی که فولاد مقابل استقلال انجام داد، فوتبال قابل قبولی نبود؛ ترفند استقلال این بود که پاتوسی را از کار بیندازد که انداخت. می‌خواست به شیمبا اجازه کار ندهد که ترفندها را به خوبی انجام داد و نتیجه هم برد استقلال بود.
وی افزود: با این شکست فولاد رتبه چهارم را از دست داد اما هنوز این شانس را دارد جایگاه خود را پس بگیرد و از آن جا که به احتمال ۹۹ درصد بحث حرفه‌ای نساجی که قهرمان جام حذفی است، تایید نمی‌شود بنابراین چهار نماینده ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از دل لیگ برتر بیرون می‌آیند. فولاد بازی با استقلال را باخت و همه چیز تمام شد اما فولاد تنها یک راه جلوی پایش است که در بازی‌های باقی‌مانده به صورتی نتیجه بگیرد که جزو چهار تیم باشد.
وی عنوان کرد: بعد از بازی‌های آسیایی فولاد گفتم که تیم فعلی فولاد در قواره حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیست و باید تقویت و تجهیز شود. فولاد حریف مرحله بعدی در آسیا را می‌شناسد و ارزیابی کردن آن کار سختی نیست و باید باتوجه به نیازش اقدام به جذب بازیکن و ساختن یک تیم نو باشد.