ماریو تات مربی تیم ملی ایران: معتقدم ایران از گروهش صعود خواهد کرد

ماریو تات مربی تیم ملی ایران در مصاحبه با نشریه کروات در خصوص امیدواری ایران به صعود از مرحله گروهی جام جهانی پرده برداشت و از انگیزه بالای بازیکنان برای رویارویی با آمریکا گفت. ماریو تات مربی تیم ملی ایران گفت: ما بسیار خوشحالیم. می‌دانیم که رقبا اصلا ساده نیستند. انگلیس مدعی اصلی صعود به مرحله بعدی است. ۳ تیم ملی دیگر باید برای صعود و کسب رتبه دوم با هم تلاش کنند. صادقانه بگویم که من شانس زیادی برای ایران و رسیدن تیم به مرحله بعدی می‌بینم

 


ماریو تات مربی تیم ملی ایران در مصاحبه با نشریه کروات در خصوص امیدواری ایران به صعود از مرحله گروهی جام جهانی پرده برداشت و از انگیزه بالای بازیکنان برای رویارویی با آمریکا گفت.
ماریو تات مربی تیم ملی ایران گفت: ما بسیار خوشحالیم. می‌دانیم که رقبا اصلا ساده نیستند. انگلیس مدعی اصلی صعود به مرحله بعدی است. 3 تیم ملی دیگر باید برای صعود و کسب رتبه دوم با هم تلاش کنند. صادقانه بگویم که من شانس زیادی برای ایران و رسیدن تیم به مرحله بعدی می‌بینم.
وی افزود: یک رقابت قدیمی بین ایران و آمریکا وجود دارد و در بازی جام جهانی 1998 ، ایران توانسته 2 بر یک آمریکا را شکست دهد. بازیکنانی که در این بازی گل زدند، خیلی محبوب هستند و مجسمه‌شان در کشور ساخته شده است. قطعا بازی خاصی خواهد بود و به همین دلیل انگیزه بازیکنان بسیار افزایش خواهد یافت.
مربی تیم ملی ایران اظهار داشت: من در خصوص تیم سوم ترجیح می‌دهم که اوکراین بالا بیاید، آن هم به خاطر اتفاقاتی که در این کشور رخ داده است.