پایش و‌ بازدید آنی و میدانی شهردار اندیشه از مشكلات مطرح شده مردم در دیدار مردمی

طرحی كه برای اولین بار در اندیشه كلید خورد؛

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، بهروز کاویانی شهردار اندیشه بهمراه معاونین و مدیران شهرداری پس از برگزاری جلسه دیدار مردمی و مطرح شدن برخی مشکلات از زبان مردم بصورت میدانی و ‌آنی بازدید و اقدام به پایش لحظه ای این مسائل با حضور طرح کنندگان و شهروندان نمودند.

پایش و‌ بازدید آنی و میدانی شهردار اندیشه از مشكلات مطرح شده مردم در دیدار مردمی

 


 


شهریار-برزگر
به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، بهروز کاویانی شهردار اندیشه بهمراه معاونین و مدیران شهرداری پس از برگزاری جلسه دیدار مردمی و مطرح شدن برخی مشکلات از زبان مردم بصورت میدانی و ‌آنی بازدید و  اقدام به پایش لحظه ای این مسائل با حضور طرح کنندگان و شهروندان نمودند.
در حاشیه این بازدید بهروز کاویانی شهردار اندیشه ضمن ابراز خرسندی از اعتماد مردم در راستای مطالبه گری و طرح مشکلات خود در جلسات دیدار مردمی گفت:لباس خدمت زمانی آراستگی و جامعیت پیدا می کند که عمل به رفع مشکلات در لحظه انجام گیرد و مردم بتوانند بصورت میدانی خدمات خادمان خود را مشاهده کنند.
وی افزود: امروز در راستای رفع مشکلات مطرح شده در جلسه دیدار مردمی با شهروندان مواردی بیان شد که تصمیم بر آن شد تا از نزدیک
به صورت میدانی با حضور شهروندان بازدید بعمل آید تا ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات در کوتاهترین زمان شعار شهروند مسئول و مدیر عمل گرا را محقق نمائیم.
شهردار اندیشه افزود:متاسفانه عدم توجه به مشکلات کوچک باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگتر خواهد شد و رفع مطالبات اولیه مردم که در خصوص رفع کاستی ها در سطح شهر است باید در اولویت اقدامات مدیران شهری قرار بگیرد.
بهروز کاویانی در ادامه افزود:با حضور همه مدیران از مناطقی هم چون فاز پنج و چهار شهر اندیشه در راستای بررسی مشکلات معابر ، فضای سبز،آسفالت ، بوستان‌ها و حریم شهر بازدید به عمل آمد و تصمیمات لازم برای حل آن به مدیران ابلاغ گردید و قطعا در ادامه راه نیز پیگیری خواهیم کرد تا این مطالبات به حق شهروندان در هر حوزه ای مرتفع گردد.
تسریع و تسهیل دریافت پیام های شهروندان و ثبت انتقادات و پیشنهادات سامانه های ۱۳۷ شهروندیار و ۱۸۸۸ اداره بازرسی و پاسخگويي به شكایات در خدمت مردم شریف شهر اندیشه است.
بهروز کاویانی شهردار اندیشه ضمن بیان مطالب فوق با ابراز خرسندی از استقبال مردم شهر اندیشه در راستای بیان مطالبات و درخواست های خود از طریق سامانه های ۱۸۸۸و ۱۳۷ گفت:خوشبختانه شاهد ارتباط نزدیک مردم با مدیریت شهری از طریق سامانه های پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم هستیم و این نویدی برای رفع چالش های موجود در شهر در کوتاهترین زمان است.
وی افزود: سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ توانسته درطول روز بسیاری از موارد و درخواست‏ها را از شهروندان بموقع دریافت و ثبت نماید تا نسبت به مرتفع شدن آنها با توجه به اولویت و زمانبندی مورد نظر کارشناسان اقدام نمایند.
وی ادامه داد:شهرداری اندیشه سعی نموده است با بهره گیری از بانک اطلاع‏رسانی خود نسبت به ارسال پیامک به شهروندان و آگاهی بخشی از موارد مختلف از طریق شماره ۱۰۰۰۰۲۰۰۴ حجم قابل توجهی از پیامک ها را ارسال نماید که بازخورد نسبتا مناسب و مطلوبی در بین شهروندان داشته است.
وی گفت:با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا از شهروندان خواستاریم همکاری و تعامل خود را برای بیان و‌رفع درخواست‌ها ، مطالبات و مشکلات شهروندی همچنان مانند سابق ادامه دهند و از طریق
 سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به بیان انتقادات و پیشنهادات و مطالبات خود بپردازند تا همکاران تلاشگرمان در واحدهای مختلف نسبت به مرتفع نمودن موارد مطرح شده و یا تقویت آنها اقدام نمایند.