کیفیت پروژه‎های عمرانی نباید فدای کمیت گردد

شهردار اندیشه تاکید کرد؛

کیفیت پروژه‎های عمرانی نباید فدای کمیت گردد

کیفیت پروژه‎های عمرانی نباید فدای کمیت گردد

شهریار-برزگر
به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری، علی ملکی شهردار اندیشه در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اقدام شهرداری ، به ضرورت مقاوم سازی پروژه ها تاکید داشت و گفت:  مقاوم سازی پروژه های در حال احداث شهرداری می‎بایست در اولویت باشد و اجازه نمی‎دهیم این مهم فدای سرعت گردد. شهردار اندیشه افزود: در جلسات رسمی مشترک شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، یکی از موارد قابل تاکید در جلسات مذکور ، همواره مربوط به پروژه های عمرانی در دست اقدام و لزوم مقام سازی آنها است. لذا اعتقاد داریم علیرغم تلاش برای اتمام و بهره مندی از پروژه های مذکور دربازه زمانی تعریف شده، هرگز نباید از رعایت استانداردهای فنی و بویژه مقام سازی غفلت گردد.
ملکی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه های خوب و اثرگذاری در دست اقدام است ، که با تکمیل آنها بخش عظیمی از نیاز مبلمان شهری مرتفع خواهد شد و شهروندان میتوانند از سرانه های تامین شده بهره مند گردند.
ملکی یادآور شد: بعضا در افکارعمومی نسبت به پیشرفت کند پروژه ها گلایه می‎شود که لازم به ذکر است؛ علیرغم حجم قابل توجه پروژه عمرانی در دست اقدام، همه چیز طبق برنامه زمانبندی پیش می‎رود و به هیچ وجه از زمان تعریف شده در اجرای پروژه ها عقب نیستیم و تعللی صورت نپذیرفته است. چه بسا در مقاطعی هم می‎توانستیم برخی از پروژه ها را خیلی زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسانیم ، اما تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری معطوف به انجام بهترین کیفیت در اجرای پروژه‎هاست.
وی تصریح کرد: شهرداری اندیشه با بهره مندی از مجرب‎ترین مشاوران در حوزه های مختلف (عمرانی، فرهنگی، ورزشی و...) نسبت به این مهم تاکید و اعتقاد دارد که کیفیت هرگز نباید فدای کمیت و سرعت گردد.
شهردار اندیشه در پایان گفت: هدف نهایی مدیریت شهری و همچنین مجموعه شورای محترم شهر در تامین نیاز شهروندان در همه سطوح است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزیده و خود را نسبت به آن مسئول می‎دانیم تا بهترین امکانات در کمترین زمان برای این عزیزان فراهم گردد.