محدودیت‌های جدید برای حضور دانشگاهیان در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

با توجه به شیوع مجدد کرونا؛

هیات رئیسه دانشگاه تربیت مدرس با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت‌های حضور دانشگاهیان را در این دانشگاه اعلام کرد.


هیات رئیسه دانشگاه تربیت مدرس با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت‌های حضور دانشگاهیان را در این دانشگاه اعلام کرد.
به گزارش دانشگاه تربیت مدرس، هیات رییسه دانشگاه تربیت مدرس با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت‌های حضور دانشگاهیان را در این دانشگاه اعلام کرد.
در اطلاعیه‌ای که از سوی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی صادر گردید، محدودیت‌های سختگیرانه‌ای برای حضور دانشگاهیان در سطح دانشگاه در نظر گرفته شده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
پیرو اطلاعیه پیشین و در راستای اجرای بخشنامه شماره ۳۰۹۳۸/۳/۹۹ استانداری تهران، با عنایت به گزارش مرکز بهداشت مبنی بر افزایش فزاینده و نگران کننده آمار دانشگاهیان مبتلا به کرونا طی چند روز گذشته و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری، هیأت رییسه دانشگاه طی جلسه فوق العاده پانزدهم مهرماه نحوه حضور دانشگاهیان را تا اطلاع ثانوی را به شرح زیر تعیین کرد:
۱- کلیه فعالیت‌های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان‌نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان کماکان بصورت مجازی ادامه خواهد داشت. در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا
هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای مدت کوتاه بلامانع است.
۲- فعالیت اداری کارکنان در واحد‌های مختلف به صورت دورکاری خواهد بود و در صورت ضرورت و موارد اجتناب ناپذیر بنا به تشخیص مسئول واحد صرفا برای خدمات اولویت دار به صورت حداقلی می‌توانند در محل کار حضور یابند. در هر حال جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود. بر این اساس مسئولان واحد‌ها پیشاپیش اسامی افرادی که حسب ضرورت جدی و
 نیاز قطعی در محل کار حضور می‌یابند را به امور اداری اعلام نمایند تا مجوز حضور آن‌ها در این دوره صادر و ارائه گردد. شایان ذکر است اداره حراست از ورود کارمندانی که فاقد مجوز هستند ممانعت خواهد کرد.