زبان‌های سایت رسمی دانشگاه تهران به ۵ زبان افزایش یافت

با اضافه شدن ۳ زبان روسی، چینی و عربی؛

آیین رونمایی از زبان‌های عربی، روسی و چینی وب‌سایت رسمی دانشگاه تهران و همچنین نسخه جدید سایت انگلیسی با حضور رئیس دانشگاه تهران برگزار شد.

 



 


آیین رونمایی از زبان‌های عربی، روسی و چینی وب‌سایت رسمی دانشگاه تهران و همچنین نسخه جدید سایت انگلیسی با حضور رئیس دانشگاه تهران برگزار شد.
به گزارش دانشگاه تهران، آیین رونمایی از زبان‌های عربی، روسی و چینی وب‌سایت رسمی دانشگاه تهران و همچنین نسخه جدید سایت انگلیسی دانشگاه، با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه، دکتر مهدی یزدان‌پناه معاون مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد آقاسی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران درباره اهمیت و جایگاه راه‌اندازی و توسعه وب‌سایت‌ها در توسعه کسب‌وکارها در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی، گفت: امروز دیگر طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت به بخشی از زندگی سازمانی همه سازمان‌هایی که می‌خواهند در عرصه بین‌المللی حضور داشته باشند، تبدیل شده است. اصولاً بدون چنین ابزاری هرگز نمی‌توان از رقابت کردن در عرصه بین‌المللی صحبت کرد؛ هر چند که در صورت نداشتن ابزار، در زمینه دارا بودن چشم‌انداز موفق در عرصه ملی و محلی هم جای تردید وجود دارد.
رئیس دانشگاه تهران افزود: بنابراین آنچه امروز در نظام آموزش عالی تحت عنوان حکمرانی دوفضایی آموزش عالی مطرح می‌شود، بیانگر این است که اگر ما می‌خواهیم برند دانشگاه تهران را مضاعف کنیم، ناچار هستیم که به بحث مربوط به حکمرانی دوفضایی توجه ویژه داشته باشیم؛ به گونه‌ای که باید دانشگاه را در دسترس قرار دهیم. این در دسترس قرار دادن باعث می‌شود که مخاطبان و ذی‌نفعان دانشگاه پایدار شوند و صرفاً به صورت موقت با ما در تعامل نباشند. بهره‌گیری از فضای مجازی، این تعامل را پایدار می‌کند و بحث وب‌سایت به عنوان ابزار اصلی ایفای نقش
می‌نماید.