رضايتمندي و ايجاد تعامل در دستور كارما قرار دارد چون اين خواست فرمانده نيروي انتظامي گيلان است

سرهنگ شعباني فرمانده نيروي انتظامي شهرستان مرزي آستارا:

آري گزارش ملاقات عمومي سرهنگ شعباني فرمانده نيروي انتظامي شهرستان آستارا با مردم خواندني است. چون اين مدير مردمي نه تنها روزهاي سه‌شنبه اختصاص به ديدار مردم داده است بلكه همه روزه در خارج از ساعات اداري هم در محلات و خيابانها حضوري پررنگ دارد و با اقشار مختلف مردم ديدار خواهد كرد. وقتي از همكارانش سوال كردم كه چرا دفتر فرماندهي باز است و هر كسي مي‌تواند ورود كند گفتند اين فرمانده بدون حاجب و دربان است بجاي اينكه مردم براي ديدار ايشان وقت بگيرند او هميشه به ديدار مردم مي‌رود و با آنان گرم صحبت مي‌شوند و تلاش دارد تا معضلات اجتماعي را با حضور پررنگش حل و فصل كند. خوشبختانه از ورود سرهنگ شعباني در رأس نيروي انتظاي آستارا در زمينه برقراري امنيت اجتماعي خصوصاً ارتباط مردمي را بطور منظم برقرار كرده است و همچنان اهميت خاصي به ديدارهاي مردمي قائل است.

رضايتمندي و ايجاد تعامل در دستور كارما قرار دارد چون اين خواست فرمانده نيروي انتظامي گيلان است



 


آري گزارش ملاقات عمومي سرهنگ شعباني فرمانده نيروي انتظامي شهرستان آستارا با مردم خواندني است. چون اين مدير مردمي نه تنها روزهاي سه‌شنبه اختصاص به ديدار مردم داده است بلكه همه روزه در خارج از ساعات اداري هم در محلات و خيابانها حضوري پررنگ دارد و با اقشار مختلف مردم ديدار خواهد كرد. وقتي از همكارانش سوال كردم كه چرا دفتر فرماندهي باز است و هر كسي مي‌تواند ورود  كند گفتند اين فرمانده بدون حاجب و دربان است بجاي اينكه مردم براي ديدار ايشان وقت بگيرند او هميشه به ديدار مردم مي‌رود و با آنان گرم صحبت مي‌شوند و تلاش دارد تا معضلات اجتماعي را با حضور پررنگش حل و فصل كند. خوشبختانه از ورود سرهنگ شعباني در رأس نيروي انتظاي آستارا در زمينه برقراري امنيت اجتماعي خصوصاً ارتباط مردمي را بطور منظم برقرار كرده است و همچنان اهميت خاصي به ديدارهاي مردمي قائل است.
سرهنگ شعباني حضور نيروي انتظامي را در جامعه به وجود روشنايي برق تشبيه كرد و گفت احياناً اگر برق منطقه‌اي در شب قطع شود چگونه دلهره و وحشت ايجاد مي‌شود حضور سبز اين عزيزان زحمتكش هم از اهميت بالايي در ايجاد امنيت و  رفاه جامعه دارد و حتي به جرأت مي‌توان گفت نقش نيروي انتظامي در تمامي شئون زندگي و فعاليتهاي اقتصادي جامعه كاملاً برجسته و قابل لمس است و فرمانده نيروي انتظامي آستارا در ادامه افزود ما همواره تلاش داريم تا به عنوان حامي و همراه مردم عزيز در فعاليتهاي اجتماعي  واقتصادي همراه باشيم همچنان سعي داريم تا در ايجاد انگيزه بيشتر در جامعه حضوري پررنگ داشته باشيم چون رضايتمندي مردم براي ما بزرگترين سرمايه است.
آري بايد اعتراف كرد و گفت پرسنل نيروي انتظامي آستارا به فرماندهي سرهنگ شعباني
در خصوص اجراي دقيق و سريع قوانين جمهوي اسلامي براي رفاه حال مردم عزيز سعي دارد تا از هيچ كوششي دريغ نورزند چون رضايتمندي مردم و ايجاد تعامل را سرلوحه كار خود مي‌دانند و از طرفی فرمانده نيروي انتظامي آستارا معتقد است كه بايد بيشتر به بهبود عملكرد خدمات و آرامش عمومي بيانديشيم و همچنان با تدابير در جهت بهبود كيفيت عملكرد پليس در سال جديد با شعار نوروزي متفاوت با پليس مقتدر  حركت كنيم. چون يكي از تأكيدات هميشگي فرماندهي نيروي انتظامي استان گيلان است. سرهنگ شعباني افزود كه آرزو دارم تا مردم عزيز ما در نهايت آسايش و رفاه و امنيت به زندگي غرورآفرين خود ادامه دهند.
فرمانده نيروي انتظامي آستارا در پايان ضمن تشكر از اصحاب قلم گفت جا داردتا از همراهي هميشگي شما عزيزان در همه مواقع ضروري خصوصاً مناسبت‌هاي مختلف ازجمله ايام نوروز و چهارشنبه‌سوري كه با قلم تواناي خود توانستید  از بروز هرگونه حوادث تلخ و زيانبار تا حد زيادي جلوگيري كنيد سپاسگزارم و همچنان بايد از حمايتهاي فرمانده نيروي انتظامي خصوصاً سردار حسن‌پور جانشين فرماندهي نيروي انتظاي گيلان كه هميشه همراه و حامي ما هستند تشكر داشته باشم  اميدوارم چهارشنبه‌سوري امسال را هم با خاطراتي خوش پشت‌سر بگذرانيم.
 انشاءالله
رشت – سيد اكبر خوشحال