منصور رشیدی پیشکسوت فوتبال: قلعه‌نویی می‌تواند بهترین انتخاب باشد

منصور رشیدی پیشکسوت فوتبال: قلعه‌نویی می‌تواند بهترین انتخاب باشد

منصور رشیدی پیشکسوت فوتبال کشورمان  در مورد انتخاب
 امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان،  گفت : پیش از این هم گفتم در شرایط فعلی تیم ملی، بهترین اتفاق انتخاب مربی ایرانی است زیرا فرصت محدودی تا جام ملت‌های آسیا زمان باقی مانده و مربی داخلی به دلیل شناخت روی فرهنگ و بازیکنان کشورمان، می‌تواند بهترین گزینه باشد. ما با مربی ایرانی قهرمان آسیا شده‌ایم و به المپیک و جام جهانی هم صعود کردیم.
وی افزود: من همیشه از چند گزینه ایرانی به عنوان بهترین نفرات برای هدایت تیم ملی نام بردم که یکی از آن‌ها امیر قلعه‌نویی بود. هرچند اسامی برخی نفرات هم در این مدت مطرح شد که اصلا موافق آن‌ها نبودم زیرا مربی تیم ملی باید قوی، شناخته شده، دارای کارنامه و باتجربه باشد. قلعه‌نویی بیش از 20 سال است در بالاترین سطح فوتبال ایران مربیگری می‌کند و چندین قهرمانی در لیگ برتر به دست آورده است. پیش از این هم سرمربی تیم ملی بوده و می‌تواند بهترین انتخاب باشد.
وی درخصوص اینکه برخی اعتقاد دارند باید حتی در صورت ناکامی در جام ملت‌های آسیا به قلعه‌نویی زمان داده شود، گفت: متاسفانه هیچ وقت برای مربی ایرانی چنین مزیتی قائل نشده‌اند. به مربیان خارجی 5-4 سال زمان داده‌اند اما با اولین ناکامی مربیان خودمان، آن‌ها را کنار گذاشته‌ایم. منکر زحمات کارلوس کی‌روش نمی‌شوم اما کدام مربی در ایران به اندازه او فرصت داشت؟ 3-2 سال هم به مربی ایرانی فرصت بدهید.