بازدید فرماندار اسلامشهر از پروژه های نیمه کاره بخش چهاردانگه

فرماندار شهرستان اسلامشهر با حضور در بخش چهاردانگه و بازدید از پروژه های نیمه کاره به ۱۸ ماه بلاتکلیفی شهرداری چهاردانگه پایان داد.

بازدید فرماندار اسلامشهر از پروژه های نیمه کاره بخش چهاردانگه

 


اسلامشهر-بهاره عشقی صابر
فرماندار شهرستان اسلامشهر با حضور در بخش چهاردانگه و بازدید از پروژه های نیمه کاره به ۱۸ ماه بلاتکلیفی شهرداری چهاردانگه پایان داد.
در پی تایید و ابلاغ حکم حسین واژیر به عنوان شهردار چهاردانگه از سوی استاندارتهران، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر،با حضور در بخش چهاردانگه با همراهی مجموعه مدیریت شهری چهاردانگه از پروژه های نیمه کاره این شهر بازدید و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
حبیبی در این بازدید چند ساعته از بخش چهاردانگه که با همراهی معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار، شهردار جدید و اعضای شورای شهر چهاردانگه انجام شد، از چند پروژه عمرانی
نیمه کاره و در حال احداث در این شهراز جمله مجتمع تجاری الوند، ساختمان ایستگاه جدید آتش نشانی شهرک صنعتی سهند، ساختمان درحال احداث حوزه انتظامی، استخر و زمین چمن مصنوعی و مجتمع فرهنگی تجاری سینمایی گلشهر بازدید کرد.
حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهردر حاشیه این بازدید، اظهارکرد: بلاتکلیفی شهرداری چهاردانگه در ۱۸ماه گذشته باعث انباشت مطالبات مردم چهاردانگه شده،که انتظار می‏رود با انتخاب شهردار و صدور حکم مسئولیت وی از طریق استانداری، با وحدت همدلی و انسجام اعضای شورای اسلامی و شهردارجدید مسائل و مشکلات بوجود آمده برای مردم هرچه سریعتر برطرف شود.
حبیبی با اشاره به ضرورت و اهمیت خدمت به مردم این منطقه، افزود:سرعت بخشیدن به عملیات اجرائی احداث ایستگاه متروی چهاردانگه و جبران عقب ماندگی ها در این زمینه و
 برنامه ریزی برای کاهش ترافیک چهاردانگه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه در تمامی بازدیدها و جلساتی که با حضور وزرا و مدیران ملی در شهرستان برگزار می‏شود، مسائل و مشکلات چهاردانگه نیز مطرح و
مورد پیگیری قرار می‏گیرد،خاطرنشان کرد:با همت مدیران و کارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر، مردم چهاردانگه باید در کوتاه مدت آثار مثبت تثبیت ایجاد شده در مدیریت شهری را ببینند و انتظار می‏رود،در کنار رفع مسائل و مشکلات منطقه،آثار رشد، توسعه و پیشرفت این شهر در حوزه های مختلف برای مردم نمایان شود.  
لازم به ذکراست؛ در این بازدید حسین واژیر شهردار چهاردانگه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری و طرح‎های
کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش‏بینی شده برای چهاردانگه ارائه داد.