سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج: تمرکز مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ تکمیل پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری است

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج: تمرکز مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ تکمیل پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری است

کرج-فرشته خاکپور
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمرکز مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ در راستای بررسی بودجه تکمیل پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری است.
به گزارش خبرنگار آفرینش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد ایزدیار در جلسه کمیسیون تلفیق با اشاره به تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به شورای شهر  اظهارداشت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری توسط شهردار تقدیم شورای شهر شد به محض وصول لایحه با توجه به پیش بینی هایی که از قبل شده بود مجموعه های کمیسیون‎های تخصصی و تلفیق فعالیت خود را با یک برنامه مشخص آغاز کردند.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: پس از پایش و ارزیابی کارشناسی، تطابق آن با سیاست‌ها و برنامه‌های شورای ششم، در کمیسیون‌های تخصصی بودجه مورد بررسی قرار می‎گیرد.
ایزدیار اذعان کرد: نگاه شورای ششم به بودجه سال آینده شهرداری کاملا شفاف بوده و شفافیت بودجه و تلاش در راستای تصویب این بودجه عدالت نسبی است تا  خدمات شهری به صورت عدالت بین تمام مناطق و سازمان ها و معاونت ها تقسیم شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بخش عمده ای از بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری و مابقی صرف هزینه های عمرانی می‌شود.
ایزدیار خاطرنشان کرد: در تعیین بودجه عمرانی سال آینده مناطق ۱۰ گانه، اولویت بندی بر اساس وسعت، جمعیت و طرح های اولویت‌دار صورت می‎گیرد.
به گفته سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، مدیران مناطق باید متناسب با هزینه‌های خود به دنبال درآمدزایی باشند به همین دلیل باید به سمت کسب درآمدهایی پایدار و قطعی پیش بروند.