حسن روشن کارشناس فوتبال: باید مثل بازی با ولز باشیم

حسن روشن کارشناس فوتبال: باید مثل بازی با ولز باشیم


حسن روشن کارشناس فوتبال و مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز گفت: خوشبختانه خلاف بازی با انگلیس یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم و بچه‌ها آزادتر بازی کردند. ما در بازی قبلی با این هدف وارد زمین شدیم که کمتر گل بخوریم و متأسفانه فقط چهار گل از سمت چپ خوردیم، اما در دیدار مقابل ولز شرایط تغییر کرد. به اعتقاد من که آن برد نتیجه زحمات و تلاش بازیکنان بود. وقتی دفاع راست تیم ملی گل می‌زند این نشان می‌دهد که میل بردن و انجام بازی تهاجمی در بین بازیکنان وجود داشته است.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت فوتبال آسیا اظهار داشت: شما دیدید که عربستان و ژاپن چه نمایشی مقابل آرژانتین و آلمان داشتند و چگونه پیشرفت کرده‌اند. ما در گذشته خیلی برتر از آنها بودیم و حالا نباید از این دو تیم و همچنین دیگر تیم‌های آسیایی عقب بمانیم. ما هم باید دنبال پیشرفت در فوتبال باشیم و در چنین تورنمنت‌های مهمی نتایج خوبی بگیریم. شکست دادن ولز به تنهایی برای تیم ما کافی نیست و باید دنبال کارهای بزرگ‌تر باشیم.
وی در مورد شانس صعود تیم ملی ایران  به مرحله حذفی جام جهانی 2022 قطر خاطر نشان کرد: اگر مقابل آمریکا همین نمایشی را که در بازی با ولز داشتیم، ارائه دهیم قطعاً موفق خواهیم شد.