برپایی نمایشگاه صنایع در راستای معرفی ظرفیت‌های صنعتی شهرستان قدس

فرماندار قدس:

نشست کمیته برگزاری نمایشگاه صنایع در شهرستان به ریاست فرماندار قدس و با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرائی مرتبط در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع در راستای معرفی ظرفیت‌های صنعتی شهرستان قدس

 

 


شهرستان قدس- مژگان علیقارداشی
نشست کمیته برگزاری نمایشگاه صنایع در شهرستان به ریاست فرماندار قدس و با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرائی مرتبط در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.
وحید گلی‌کانی در نشست کمیته برگزاری نمایشگاه صنایع  با اشاره به اهمیت صنعت در این شهرستان بیان کرد: شهرستان قدس را می‌توان قطب صنعتی در غرب استان تهران معرفی کرد که این بیانگر وجود و اهمیت صنایع در این شهرستان می‌باشد.
وی افزود: باتوجه به وجود ظرفیت ۲ هزار واحد صنعتی در شهرستان قدس یکی از مطالبات فرمانداری از اداره صمت و دیگر دستگاه‌های متولی، برپایی نمایشگاه صنایع در شهرستان بوده که در دست انجام است و نقش بسزايی در راستای معرفی واحدهای صنعتی دارد.
فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: به دنبال رفع مشکلات حوزه صنایع در ستاد تسهیل با حمایت‌های مجموعه فرمانداری و دیگر دستگاه‌ها می‌باشیم، همچنین واحدهای صنعتی باید با رویکرد همپوشانی نسبت به یکدیگر فعالیت کنند تا از مشکلات و هزینه‌های مازاد جلوگیری به عمل آید و موجبات تقویت یکدیگر را فراهم آورند.
مقام عالی دولت در شهرستان قدس ادامه داد: به دنبال برندسازی در حوزه تولید در شهرستان هستیم و می‌توانیم برخی صنایع قدس را به عنوان صنعتی مرجع معرفی کنیم چرا که از ظرفیت‌های متعددی چون معادن و دیگر موارد برخوردار هستیم.
گلی‌کانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری
مدظله العالی چندین سال است که فرمان سال را حول محور تولید، اقتصاد مقاومتی و امسال هم در حوزه دانش بنیان مطرح فرموده‌اند، بنابراین، این رسالت مذهبی، انقلابی و سیاست‌گذاری در پشتیبانی از تولید ملی بر عهده ما می‌باشد.
این مقام مسئول افزود: این نمایشگاه برای
اولین بار در شهرستان قدس برپا می‌شود و به دنبال این هستیم که شهرک‌های صنعتی یک غرفه نمایشگاهی به صورت دائم ایجاد کنند که موجبات معرفی
پتانسیل های صنعتی این شهرستان را فراهم آورد.
فرماندار شهرستان قدس در رابطه با برگزاری نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در قالب میز خدمت ادارات اظهار داشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه به دنبال برگزاری نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در قالب میز خدمت ادارات مربوطه می‌باشیم.
نمایشگاه صنعتی شهرستان قدس در مهرماه سال‌جاری در سطح شهرستان برگزار می‏شود.