تخصیص دو و نیم هکتار زمین جهت احداث بیمارستان در شهر باغستان

سرپرست شهرداری باغستان:

محمدرضا شمسایی، سرپرست شهرداری باغستان از تخصیص ۲۴۷۰۰ مترمربع زمین‌جهت احداث بیمارستان در این شهر خبر داد و گفت: طی نشست‌های متوالی و تخصصی با مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات درمانی به شهروندان و احداث بیمارستان در این شهر مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت تا واگذاری زمین از طرف شهرداری صورت پذیرد و شبکه بهداشت و درمان نیز عملیات احداث آن را در دستور کار قرار دهد.

تخصیص دو و نیم هکتار زمین جهت احداث بیمارستان در شهر باغستان

 


شهریار-برزگر
محمدرضا شمسایی، سرپرست شهرداری باغستان از تخصیص 24700 مترمربع زمین‌جهت احداث بیمارستان در این شهر خبر داد و گفت: طی نشست‌های متوالی و تخصصی با مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات درمانی به شهروندان و احداث بیمارستان در این شهر مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت تا واگذاری زمین از طرف شهرداری صورت پذیرد و شبکه بهداشت و درمان نیز عملیات احداث آن را در دستور کار قرار دهد.
سرپرست شهرداری باغستان افزود: حاصل جلسات مدیران شهر باغستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در صحن شورای محترم شهر مورد تصویب و همچنین تایید کمیته انطباق فرمانداری محترم قرار گرفت و‌ اکنون آماده واگذاری زمین مذکور به متولی بهداشت و درمان شهرستان شهریار هستیم.
شمسایی تصریح کرد: اکنون تشریفات قانونی واگذاری زمین به شبکه بهداشت و درمان شهریار در حال انجام است و آن مجموعه می‌تواند آماده‌سازی نقشه و عملیات احداث بیمارستان شهر باغستان را آغاز نماید.
سرپرست شهرداری باغستان درخصوص جانمایی این مرکز درمانی نیز خاطرنشان کرد: امکان دسترسی سهل و آسان شهروندان به این مرکز و همچنین پیشگیری از معضلات ترافیکی، از دغدغه‌های مدیریت شهری و مجموعه شورای محترم شهر بود که نهایتا محدوده ورودی منطقه باباسلمان برای این امر اختصاص یافت تا قابل دسترسی همه شهروندان عزیز باشد.
شمسایی در پایان تاکید کرد: امید است عزیزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار طبق توافقاتی که درخصوص زمان‌بندی بهره‌برداری این‌ پروژه مهم صورت گرفته است، عمل نموده و در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از بیمارستان شهر باغستان باشیم و در پایان جا دارد از پیگیری‌های دکتر حق‌وردی نماینده محترم حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی و همچنین حمایت‌های مجموعه شورای محترم شهر باغستان تشکر نمایم.