زمان برای استقلال خیلی مهم است

مهدی پاشازاده عضو کمیته فنی باشگاه استقلال:

مهدی پاشازاده عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت : با توجه به شرایط باشگاه و قانون بستن قرارداد ریالی با بازیکنان و مربیان خارجی، همه جوانب باید در نظر گرفته شود. اینها مسائلی است که تاثیرگذار است.

مهدی پاشازاده عضو کمیته فنی باشگاه استقلال  در مورد بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت : با توجه به شرایط باشگاه و قانون بستن قرارداد ریالی با بازیکنان و مربیان خارجی، همه جوانب باید در نظر گرفته شود. اینها مسائلی است که تاثیرگذار است. انتخاب هر گزینه‌ای مشکلات خودش را دارد و باید تصمیم درستی گرفته شود. اصل این است که کمک درستی کنیم. از قبل یکسری روزمه گرفته و باشگاه در حال بررسی این گزینه‌ها است و ما هم امیدواریم کمک کنیم.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در رابطه با اینکه اعضای این کمیته روی گزینه داخلی نظر دارند یا خارجی، گفت: هر کسی نظر خودش را دارد. دوستانی در این کمیته حضور دارند که قابل احترام هستند. همیشه سعی کرده‌ام منطقی صحبت کنم. نمی‌خواهم بگویم فلان مربی را بگیرید و پس فردا نتوانند پولش را بدهند و سپس به مشکل بخوریم.
وی با بیان اینکه، استقلال شرایط سختی دارد، خاطرنشان کرد: زمان برای استقلال خیلی مهم است و داریم عقب می‌افتیم. مشکلات حفظ مهدی قائدی و محمد محبی را داریم و باید این دو بازیکن حفظ شوند، هر چند کار خیلی سختی است. قائدی چون بازیکن قرضی است، باید به باشگاهش بازگردد تا بتوانیم دوباره مذاکره کنیم. در رابطه با محبی اما، باید تلاش کرد او حفظ شود.