در حال حاضر مربی ایرانی نداریم که بتواند هدایت استقلال را بر عهده بگیرد

محسن یوسفی پیشکسوت استقلال :

محسن یوسفی پیشکسوت استقلال درباره عملکرد ساپینتو در طول فصل گذشته گفت: مربی موفقی نبود و نتوانست با استقلال مقامی در حد قهرمانی کسب کند. این مربی در اکثر بازی‌های مستقیم شکست خورد و عملا از کورس قهرمانی با حریفان شکست خورد.

محسن یوسفی پیشکسوت استقلال درباره عملکرد ساپینتو در طول فصل گذشته گفت: مربی موفقی نبود و نتوانست با استقلال مقامی در حد قهرمانی کسب کند. این مربی در اکثر بازی‌های مستقیم شکست خورد و عملا از کورس قهرمانی با حریفان شکست خورد. درست است که ساپینتو مربی موفقی در تیم‌های سابقش بوده ولی در استقلال نتوانست اهدافش را پیاده کند و آبی‌ها نتوانستند جامی کسب کنند. به نظرم اگر قرارداد او به نحوی تنظیم می‌شد که با جریمه‌های مالی رفتارش اصلاح شود می‌توانستیم با او ادامه دهیم.
بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال سرمربی استقلال باید ایرانی باشد یا خارجی؟ گفت: هر تصمیمی قرار است گرفته شود باید زود انجام شود زیرا نباید زمان از دست برود و استقلال ضربه بخورد. استقلال فصل قبل مربی خارجی داشت و موفق نبود. در حال حاضر مربی ایرانی هم نداریم که بتواند هدایت استقلال را بر عهده بگیرد و ظاهرا باز هم باید سراغ گزینه خارجی رفت.