جام حذفی جای اشتباه نیست

علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال :

علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال با اشاره به دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: یک بار دیگر سرخابی‌ها در جام حذفی به هم رسیدند. استقلال بازی برگشت لیگ برتر را از دست داد و حالا به دنبال این است تا بتواند در این دیدار حساس برنده از زمین خارج شود.

جام حذفی جای اشتباه نیست

علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال با اشاره به دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: یک بار دیگر سرخابی‌ها در جام حذفی به هم رسیدند. استقلال بازی برگشت لیگ برتر را از دست داد و حالا به دنبال این است تا بتواند در این دیدار حساس برنده از زمین خارج شود. البته‏ آبی ها باید در ‏دفاع هوشیار باشند و اشتباه نکنند زیرا یک بار اشتباه کردند و تاوان آن را با قهرمان نشدن در لیگ برتر پس دادند.
وی افزود : جام حذفی جای اشتباه نیست هر تیمی که اشتباه کند قهرمانی را از دست خواهد داد. تمرکز بالا آرامش و دوری از حواشی تیم را به قهرمانی خواهد رساند. ضمناً بازیکنان باتجربه که در دو تیم زیاد هم هستند می‌توانند تأثیرگذار باشند و استقلال باید از تجربه بازیکنانش استفاده کرده تا به پیروزی دست پیدا کند.وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه این دیدار را چگونه پیش‌بینی می‌کنید گفت: این بازی شرایط ویژه ای دارد. هر تیمی که تمرکز داشته باشد و از لحظه‌ها استفاده کند برنده خواهد شد و من به عنوان یک استقلالی دوست دارم که آبی پوشان این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده و جام را بالای سر ببرند.