هلال احمر گلستان لوازم گرمایشی غیر گازسوز توزیع می‎کند

مدیرعامل هلال احمر گلستان:

هلال احمر گلستان لوازم گرمایشی غیر گازسوز توزیع می‎کند


گرگان-قهرمان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از آمادگی این نهاد برای توزیع لوازم گرمایشی غیر گازسوز در مناطقی که دچار افت و قطعی گاز شده اند، خبرداد.
قاسم غریب آبادی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر گلستان آمادگی دارد تا در مناطقی که دچار افت و یا قطع جریان گاز طبیعی شده‌اند لوازم گرمایشی جایگزین و غیر گازسوز بین اقشار هدف توزیع کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ارائه و توزیع لوازم گرمایشی غیر گازسوز و جایگزین برحسب ضرورت و با هماهنگی استاندار، فرمانداران و بخشداران انجام خواهد شد.
غریب‌آبادی گفت: تقسیم این تجهیزات از سوی گروه‌های امداد و نجات و تخصص‌های مختلف انجام خواهد شد و انتظار است اهالی استان از مراجعه حضوری به مراکز هلال احمر در مناطق مختلف استان خودداری کنند.
وی ادامه داد: از رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی و صعب‌العبور گلستان دارند تقاضا می‌شود در صورت امکان سفر خود را به تعویق بیندازند و یا در صورت ضرورت، علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ، اقلام زیستی کافی به همراه داشته باشند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: در راستای اجرای طرح زمستانه بسته‌های غذایی ۲۴ تا ۷۲ ساعته در پایگاه‌های امداد و نجات ذخیره شده تا در صورت نیاز مورد استفاده در راه ماندگان قرار بگیرد.