بدون مسی هرگز، با مسی شاید !

قهرمانی آرژانتین در قطر؛

امشب از گروه سوم مسابقات جام جهانی ۲ دیدار حساس و سرنوشت ساز بین تیم های لهستان با آرژانتین و عربستان با مکزیک برگزار می شود .

بدون مسی هرگز، با مسی شاید !

امشب از گروه سوم مسابقات جام جهانی 2 دیدار حساس و سرنوشت ساز بین تیم های لهستان با آرژانتین و عربستان با مکزیک  برگزار می شود .
در این گروه تیم لهستان با
 4 امتیاز اول است ، آرژانتین و عربستان با
3 امتیاز دوم و سوم هستند و مکزیک با یک امتیاز در رده چهارم قرار
 دارد .
آرژانتین امشب در شرایطی برابر لهستان قرار می گیرد که  با وجود تمام پیشرفت‌هایی که در تیمش داشته، زوج مناسبی برای لیونل مسی برنده‌ترین شمشیرش پیدا نکرده است.
در تیم آرژانتین بازیکنی که بتواند توپ را در زمان درست، در جای درست و به شکل درست ارسال کند تا لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا بتواند سرنوشت‌ساز ظاهر شود در این تیم دیده نمی‌شود.
در این شرایط استفاده از پاپو گومز و الکسیس مک آلیستر نیز تا به حال نتایج دلخواه را به دنبال نداشته است. شاید نوبت به پائولو دیبالا برسد که اساسا به عنوان مهاجم شناخته می‌شود اما ظرفیت فنی‌اش باعث شده که توانایی بازی در سایر پست‌ها را هم داشته باشد.
پالاسیوس در بازی گذشته برابر مکزیک از سوی اسکالونی سرمربی آرژانتین به زمین فرستاده شد اما همکاری او با لیونل مسی به اندازه انزو فرناندز درخشان و قابل توجه نبود.
در چنین شرایطی اسکالونی به دنبال بازیکنی جدید است و در فاصله چند ساعت به  بازی حساس برابر لهستان ، هیچ گزینه مناسبی که فرق خاصی با سایرین داشته باشد انتخاب نشده است.
اسکالونی او به دنبال زوجی است که بتواند توپ را در فضایی مشخص به لیونل مسی نزدیک کند و چاره‌ای جز یافتن این گزینه در بین بازیکنانی که با خودش به قطر برده است ندارد.
واقعیت این است که ، آرژانتین هنوز در حد و اندازه‌های خودش در زمین ظاهر نشده و معضلات بنیادینی دارد که باید برای حل کردن آنها اقدام کند. مشخص است که مسی نقشی کلیدی برای زنده ماندن رویای قهرمانی دارد اما سوال مهم اینجاست که آیا داشتن بازیکنی در این سطح اما در کنار تیمی نامطمئن برای انجام هفت بازی و رسیدن به جام قهرمانی کافی است؟
در حالی که تمامی مردم آرژانتین ناخواسته دچار اضطراب و نگرانی پیش از بازی می‌شوند، به نظر می‌رسد که انزو فرناندز به عنوان هافبک مرکزی یا هجومی در بازی امشب در زمین حضور خواهد داشت.
او شایستگی حضور در ترکیب اصلی این تیم است و گل زیبایی که در بازی گذشته برابر مکزیک به ثمر رساند باعث شد که او گزینه خوبی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم باشد. تردیدهایی در خط دفاعی وجود دارد اما به نظر نمی‌رسد که این مشکل جدی
 باشد.
مسی پیش از این نیز نشان داده است که می‌تواند پیچیده‌ترین موقعیت‌‎ها را در غیرمنتظره‌ترین لحظات حل کند. او جای خالی همراهی و همکاری بهتری را در کنارش حس می‌کند. اگر آرژانتین به دنبال رسیدن به جام قهرمانی در این مسابقات است، باید امیدوار باشد که مسی مانند همیشه از استعداد بی‌نظیرش بهره ببرد و به درخشش این تیم کمک کند.