رکورد شگفت‌انگیز بیرانوند و گولسیانی در پرسپولیس

بالاتر از همه ستاره‌ها؛

تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی بی سر و صدا تمرینات خود را در نیم فصل رقابت ها دنبال می کنند که چشم علاقمندان به فوتبال به بازیهای جام جهانی در قطر است .

رکورد شگفت‌انگیز بیرانوند و گولسیانی در پرسپولیس

تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی بی سر و صدا تمرینات خود را در نیم فصل رقابت ها دنبال می کنند که چشم علاقمندان به فوتبال به بازیهای جام جهانی در قطر است .
در این راستا و بر اساس برنامه سازمان لیگ هفته دوازدهم مسابقات از روز 28 آذر آغاز می شود ، بر این اساس تیم پرسپولیس در حالی هفته یازدهم لیگ برتر را پشت سر گذاشت که به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی این فصل به ترکیب مورد نظر خود رسیده و شاید اگر مصدومیت و محرومیت بازیکنان نبود، او بیشتر از هر زمان دیگری از یازده بازیکن ثابت در ترکیبش بهره می‌برد.
با این حال ترکیب سرخ‌پوشان و میزان دقایق مورد استفاده یحیی گل‌محمدی از بازیکنان نکته جالبی است که این فصل نیز مورد توجه قرار گرفته و در صدر جدول نیز دو خرید این تیم قرار گرفته‌اند.
 بیست و دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس
در 11 هفته ابتدایی لیگ برتر 22 بازیکن در ترکیب پرسپولیس مورد استفاده قرار گرفتند و نکته جالب اینکه فصل گذشته نیز همین تعداد بازیکن در این مقطع در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی به میدان رفتند. این فصل علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی با 990 دقیقه حضور رکورددار هستند و فصل گذشته میلاد سرلک تنها بازیکنی بود که بدون تعویض در تمام دقایق به میدان رفت.
 مهدی ترابی، تنها در میان ستاره‌های جدید
مهدی ترابی وینگر شماره 9 پرسپولیس در بین پنج بازیکن نخست، تنها کسی است که فصل گذشته نیز در پرسپولیس حضور داشته است. علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر، خریدهای جدید قرمزها هستند که رکورد بیشترین حضور در ترکیب را هم به خود اختصاص دادند و بیش از 900 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفتند.
 لوکادیا؛ ستاره ناگهان ثابت شد
یورگن لوکادیا که گمان می‌رفت زمان بیشتری را برای آماده‌سازی پیش رو داشته باشد، پس از دو هفته غیبت، از هفته سوم به ترکیب اصلی رسید و 9 بازی متوالی از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است. لوکادیا 754 دقیقه در زمین حضور داشته و بالاتر از بازیکنانی نظیر میلاد سرلک و مرتضی پورعلی‌گنجی حضور دارد.
 ترکیب ثابت با حضور عجیب سینا اسدبیگی
در بین 11 بازیکنی که بیشترین میزان حضور در ترکیب پرسپولیس را داشته‌اند و به نوعی ترکیب اصلی قرمزها را تشکیل می‌دهند، حضور سینا اسدبیگی عجیب و جالب توجه است؛ او 473 دقیقه به میدان رفته تا بالاتر از کمال کامیابی‌نیا قرار بگیرد.