بهبود فشار آب شرب منطقه شمال اصفهان

مدیر آبفای منطقه پنج شهر اصفهان:

مدیر آبفای منطقه پنج شهر اصفهان: بهبود فشار آب شرب منطقه شمال اصفهان

 



اصفهان-راعي
به منظور تقویت فشار آب در منطقه شمال اصفهان بویژه خیابان‏های رباط، کساره و شهید باهنر، عملیات آبرسانی  در قالب اجرای طرح آرسانی خیابان امام خمینی (ره) به طول 640 متر صورت پذیرفت.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مدیر آبفای منطقه پنج شهر اصفهان ،  از اجرای خط آبرسانی در خیابان امام خمینی (ره) به طول 640 متر و قطر
 400 میلی متر چدن داکتیل و فولادی خبر داد.
مهدی فتحیان با بیان این که این عملیات است با هزینه ای بالغ بر
36 میلیارد و 610 میلیون ریال به منظور تقویت فشار آب در خیابان‏های رباط، کساره و شهید باهنر انجام شده است، این عملیات که از اردیبهشت سال جاری آغاز و با پیشرفت 95 درصدی همراه بوده تا پایان مرداد ماه تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی از تجهیز پنج حلقه چاه و دو والو 1000 و 800 میلی متر در سطح این منطقه به سامانه تله متری خبر داد و خاطرنشان کرد:این عملیات به منظور هوشمند سازی و مدیریت شبکه انتقال و توزیع آب و چاه‌های سطح آبفاي منطقه پنج انجام شده است و هوشمندسازی سه چاه و پنج حوضچه دیگر نیز در دست اقدام است.
مدیر آبفای منطقه پنج شهر اصفهان درباره احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب محمود آباد گفت:این ایستگاه پمپاژ به منظور انتقال فاضلاب روستای محمود آباد به تصفیه خانه فاضلاب شاهین شهردر زمینی به مساحت 1200 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد تکمیل و آماده بهره برداری است.