پیگیری مسائل کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان در وزارت نیرو

پیگیری مسائل کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان در وزارت نیرو

 

 


اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور در وزارت نیرو، پیگیر مسائل حقوق، دستمزد و مزایای کارکنان این شرکت شد.
با توجه به اهمیت مسائل رفاهی کارکنان و دغدغه‌های آنها،
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت با حضور در وزارت نیرو و دیدار با سرپرست معاونت منابع انسانی وزارت، مسائل و درخواست‌های کارکنان شرکت را مطرح و خواستار رسیدگی به آنها شد.
در این نشست مسائل و مشکلات کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با توجه به شرایط ویژه خوزستان و جغرافیای گسترده عملکردی این شرکت، مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد که راهکارهای لازم برای حل این مسائل تدوین و ارائه شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست با اشاره به نقش رضایت شغلی در بهبود عملکرد کارکنان و تلاش‌های پرسنل این شرکت برای حفظ پایداری شبکه برق در دماهای بالای 50 درجه، از سرپرست معاونت منابع انسانی وزارت خواست که رفع مسائل حقوق، دستمزد و مزایای شغلی کارکنان این شرکت را در اولویت رسیدگی قرار دهد.
محمد شهرابی فراهانی سرپرست معاونت منابع انسانی وزارت نیرو نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، بر رسیدگی مسائل مطرح شده در اسرع وقت تاکید کرد.
گفتنی است در این نشست کیوان خورسند معاون منابع انسانی، مهدی باسطی‌نیا معاون مالی و امور پشتیبانی و علی امینی مدیریت مالی و ذیحساب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز حضور داشتند.