آیین تجلیل از ٢٨ آزاده نامدار و غیور شهر اندیشه برگزار گردید

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی:

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی: آیین تجلیل از ٢٨ آزاده نامدار و غیور شهر اندیشه برگزار گردید



شهریار-برزگر
به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه ،به همت مدیریت شهری اندیشه و در راستای تجلیل پاسداشت مقام  آزادگان و بمناسبت سالروز ورود آزادگان باعزت و دلیر به میهن اسلامی مراسمی با حضور جانبازان غیور ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار ، بهروز کاویانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار، مدیران شهری و شهروندان شهر اندیشه برگزار گردید.
بهروز کاویانی شهردار اندیشه در این جلسه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت:آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی و شکیبایی را به ما آموختند و الگوهای جاودان برای نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود:از همه آزادگان عزیز و با عزت شهر اندیشه دعوت می‏کنیم مدیریت شهری را در ارایه خدمات با بیان نظرات و پیشنهادات ارزنده شان یاری رسانند و تعامل و همیاری این عزیزان باعث افتخار مجموعه مدیریتی شهر اندیشه است
در ادامه امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار با بیان سخنانی از رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:آزادگان سرافراز میهن‎مان کارنامه دفاع مقدس را با دست راست از خداوند و رهبر معظم انقلاب گرفتند و ثابت کردن برای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه در توان داشته باشند در طبق اخلاص و عمل می گذارند و گوش به فرمان ولایت دارند
وی افزود : امروز پس از سی سال صبر و شکیبایی این عزیزان با وجود فراز و نشیب های انقلاب و تحریم های ما عادلانه هیچ نارضایتی از سوی آزادگان را شاهد نبودیم و این مهم نشان از بصیرت این بزرگواران در فهم بالای مسائل روز دارد و این خصوصیات بارز این باعزتان را بالفعل و بالقوه درک نمودیم .
الهام افراشته رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه نیز در حاشیه این مراسم گفت:امروز به مناسبت سالروز ورود استوره صبر و مقاومت و پایداری به میهمان اسلامی گرد هم آمدیم چراکه اگر امروز صاحب اقتدار و عزت در جهان هستیم به برکت خون شهدا شهدا و جانفشانی ایثارگران و جانبازان و آزادگان غیور کشورمان است و امنیت امروز را مرهون تلاش و زحمات این عزیزان هستیم .
وی افزود : ورود این عزیزان به میهن اسلامی یکی از خاطره انگیز ترین وقایع انقلاب اسلامی است و تنها بر ایثارگری‏های این عزیزان می توان سر تعظیم فرود آوریم و از صدق دل آرزوی سلامتی و موفقیت را برای آزادگان از خداوند متعال خواستاریم.
شایان ذکر است از برنامه های این مراسم خاطره گویی یکی از جانبازان سرافراز شهر اندیشه ، مدیحه سرایی و حضور خادمان رضوی و پرچم سبز حرم امام رضا علیه السلام بود.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و شهری از ٢٨ آزاده سرافراز شهر اندیشه با اهدا لوح تقدیر و تجلیل گردید.