مدیریت پایش ۲۹۰ ایستگاه گازرسانی در خراسان رضوی سیستمی شد

مدیریت پایش ۲۹۰ ایستگاه گازرسانی در خراسان رضوی سیستمی شد

 


مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از ایجاد سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات مانیتورینگ ایستگاه‌های این شرکت در سامانه PM خبر داد.
به گزارش شانا، حسن افتخاری گفت: این پروژه با توجه به اهمیت تجهیزات مورد استفاده در پروژه پایش ۲۹۰ ایستگاه استان انجام شده است.
وی افزود: ایجاد سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات پایش ایستگاه‌ها در سامانه PM با هدف پایش مستمر تجهیزات، کنترل هزینه‌ها، شفافیت و ارتقای سلامت اداری در تهیه صورت وضعیت پیمانکار، دریافت گزارش حوزه نگهداری و شاخص‌های کلیدی عملکرد تجهیزات، استفاده از سیستم مکانیزه مدیریت نت تجهیزات حوزه پایش بر اساس نقشه راهبردی شرکت و تعالی نت و برای مدیریت دارایی‌های فیزیکی مبتنی استاندارد ISO۱۴۲۲۴:۲۰۱۶  انجام شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: این شرکت برای نخستین‌بار در سطح شرکت‌های گاز استانی کشور با تعریف فرآیند، ایجاد زیرساخت و بانک اطلاعاتی مرتبط با این تجهیزات خاص عملیات پایش و نگهداری تجهیزات حوزه پایش را به‌طور کامل سیستمی با قابلیت امکان صدور دستور کار تعمیرات و رصد تجهیزات نصب‌شده در نرم افزار PM عملیاتی کرده است.به گفته افتخاری، در این سامانه اطلاعات مورد نیاز در سه بخش اطلاعات تجهیزات، گزارش سوابق نصب تجهیزات و تعمیرات قابل دسترسی است.