کسب رتبه‏های برتر ورزشی توسط قهرمانان شرکت برق منطقه ای خوزستان

کارکنان ورزشکار شرکت برق منطقه ای خوزستان در چند رشته ورزشی خوش درخشیده و رتبه های برتر را کسب کردند.

 

 


اهواز-محمدي
کارکنان ورزشکار شرکت برق منطقه ای خوزستان در چند رشته ورزشی خوش درخشیده و رتبه های برتر را کسب کردند.
روح الله قلاوند از کارکنان ناحیه شمال این شرکت در مسابقات کشتی فرنگی رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال سنگین وزن پیشکسوتان جهان که در کشور یونان برگزار شد، نائب قهرمان شد.تیم ملی پیشکسوتان ایران در این دوره
 از مسابقات به قهرمانی دست پیدا کرد.
اسماعیل اسفندیاری کارمند شاغل در روابط عمومی نیز با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو در مسابقات قهرمانی تکواندو ناشنوایان در جهان که در تهران برگزار شد به قضاوت پرداخت.این دوره از مسابقات در دو بخش کیوروگی (مبارزه)و پومسه ( اجرای نمایش فرم) برگزار شده است.
در مسابقات ورزشی دیگری، مجید باجلان کارمند شاغل در امور
حمل و نقل این شرکت در مسابقات پرس سینه باشگاه های استان خوزستان در بخش بدون لوازم پیشکسوتان و در رده سنی مستر یک در دسته سنگین، موفق به کسب مقام اول شد.
در اولین دوره مسابقات تیراندازی کارگری خوزستان انتخابی تیم استان جهت حضور در مسابقات کارگری کشور که در دو بخش آقایان و بانوان و در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد، تیم شرکت برق منطقه ای خوزستان با توجه به مجموع امتیازهای تیمی، قهرمان شد.
در این دوره از مسابقات در ماده تفنگ بخش آقایان، احسان
 غریب رضا و امیرابراهیم میان‌آب به ترتیب مقام های اول و سوم و در ماده تپانچه بخش بانوان، الهام غریب رضا مقام دوم را به خود اختصاص داد. مربی و سرپرستی این دوره از مسابقات فرشید چال اشتری کارمند شاغل در اداره ورزش شرکت بوده است.
شایان ذکر است، به منظور ترویج ورزش‏های همگانی نیز در سطح شرکت همایش‏های متنوعی از جمله پیاده‏روی برگزار شده است.