واحدهای عملی برای دانشجویان ساکن تهران حضوری برگزار خواهد شد

معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر:

معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از برگزاری حضوری واحد های عملی (کارگاه) برای دانشجویان ساکن تهران خبر داد.


معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از برگزاری حضوری واحد های عملی (کارگاه) برای دانشجویان ساکن تهران خبر داد.
به گزارش ایسنا، حسین صیادی ضمن بیان این مطلب به تشریح نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در ترم جاری پرداخت و اظهار کرد: واحدهای عملی (کارگاه) دانشجویانی که ساکن تهران هستند  به صورت حضوری در طول نیم سال و برای دانشجویان غیربومی نیز به صورت فشرده بعد از پایان نیم سال اول و در حد فاصل نیمسال
 اول و دوم برگزار خواهد شد، بر این اساس دلیل دانشجویان ساکن تهران از دانشجویان غیر ساکن تهران تفکیک شده اند.
وی در ادامه تصریح کرد: کارگاه های آموزشی ترم گذشته دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به صورت فشرده بعد از اتمام نیم سال دوم ۹9-۹۸ برگزار شد.
حسین صیادی در مورد نحوه فعالیت‌های آموزشی ترم گذشته دانشجویان خواجه نصیر نیز گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های حاصل از آن، کلاس‌های درسی به صورت مجازی در سامانه الکترونیکی دانشگاه برگزار شد. با توجه به این موضوع جلسه ای با دانشجویان منتخب دانشکده در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی برای پایش مشکلات دانشجویان در ایام کرونا برگزار کرده ایم و طی این جلسه به بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش‌های مجازی پرداخته شد.
معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی دانشگاه خواجه نصیر در خصوص نحوه برگزاری جلسات دفاعیه دانشگاه نیز افزود: جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی، حضوری ونیمه حضوری و همچنین دفاعیه متمرکز پروژه های کارشناسی به صورت مجازی در شهریور ماه برگزار گردید.
صیادی به فعالیت‌های اداره آموزش دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اداره آموزش این دانشکده به طور مستمر پاسخگوی دانشجویان بوده و در ایام دور کاری، تلفن‌های آموزش به شماره شخصی کارشناسان آموزش منتقل شده است تا دانشجویان در این مورد دچار مشکل نشوند و سریع به مسائل آن‌ها رسیدگی شود. همچنین اطلاعیه‌های آموزش نیز به صورت پیوسته از طریق سایت آموزش دانشکده و پیام کوتاه به اطلاع دانشجویان رسیده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر، وی در پایان اظهار کرد: با مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات دانشجویانی که بدلیل شیوع کرونا فعالیت پژوهشی آنها تحت تاثیر قرار گرفته به شرط تایید استاد راهنما موافقت شده است.