اظهارات ترکیه درباره درگیری‌های قره‌باغ خطرناک و جنگ‌ طلبانه است

امانو ئل ماکرون:

اسپوتنیک : رئیس ‌جمهوری فرانسه، به اظهارات وزیر خارجه ترکیه درباره درگیری‌ها در قره‌باغ واکنش نشان داد.به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، به اظهارات وزیر خارجه ترکیه درباره درگیری‌ها در قره‌باغ واکنش نشان داد. «مولود چاووش‌اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه عنوان کرد که بود که کشورش آماده است کمک نظامی مستقیم به آذرباجیان کند و در میز مذاکره و میدان نبرد از باکو حمایت می‌کند. ماکرون در واکنش به اظهارات این مقام ترکیه آن را خطرناک و «جنگ‌طلبانه» خواند.

اظهارات ترکیه درباره درگیری‌های قره‌باغ خطرناک و جنگ‌ طلبانه   است

 


اسپوتنیک : رئیس ‌جمهوری  فرانسه، به اظهارات وزیر خارجه ترکیه درباره درگیری‌ها در قره‌باغ واکنش نشان داد.به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، به اظهارات وزیر خارجه ترکیه درباره درگیری‌ها در قره‌باغ واکنش نشان داد. «مولود چاووش‌اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه  عنوان کرد که بود که کشورش آماده است کمک نظامی مستقیم به آذرباجیان کند و در میز مذاکره و میدان نبرد از باکو حمایت می‌کند. ماکرون در واکنش به اظهارات این مقام ترکیه آن را خطرناک و «جنگ‌طلبانه» خواند.
وی افزود: «اظهارات ترکیه در حمایت از آذرباجیان خطرناک و بی‌ملاحظه است. امروز با رئیس‌جمهور پوتین در این رابطه حرف می‌زنم و باور دارم که در گفت‌وگویی که فردا با رئیس‌جمهور ترامپ دارم این قضیه را پیش کشیده و تلاش خواهم کرد راه‌حلی برای آن به دست آورم.»