تندیس طلایی ۳ ستاره، حاصل مشتری‌مداری پتروشیمی خوزستان

شرکت پتروشیمی خوزستان که در سال‌های اخیر بر ارتباط و همکاری دوجانبه با مشتریان با هدف رفع نیازهای مشتریان و بهبود محصولات خود تمرکزی ویژه‌ کرده است، موفق به دریافت تندیس طلایی سه ستاره یکصد واحد مشتری‌مدار شد.

تندیس طلایی ۳ ستاره، حاصل مشتری‌مداری پتروشیمی خوزستان

شرکت پتروشیمی خوزستان که در سال‌های اخیر بر ارتباط و همکاری دوجانبه با مشتریان با هدف رفع نیازهای مشتریان و بهبود محصولات خود تمرکزی ویژه‌ کرده است، موفق به دریافت تندیس طلایی سه ستاره یکصد واحد مشتری‌مدار شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خوزستان، سومین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار با حضور برترین شرکت‌های مشتری‌مدار، به‌منظور ارزیابی و معرفی سازمان‌های مشتری‌مدار در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.
در این جشنواره شرکت پتروشیمی خوزستان در حالی به پاس مشتری‌مداری‌ موفق به دریافت تندیس طلایی سه ستاره شد که به‌عنوان تنها تولیدکننده پلیمرهای مهندسی (پلی‌کربنات و اپوکسی رزین)، مشتری را سرمایه خود می‌داند و باور دارد تغییر و پیشرفت و نوآوری سرانجام باید برای مشتری نتیجه داشته باشد.
در این آیین، مدیران برخی دستگاه‌های دولتی، همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری‌مداری برای تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه کردن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربه‌های خود در زمینه ارتقای رضایت مشتری پرداختند.