ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران: قلعه‌نویی بهترین گزینه بود

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران: قلعه‌نویی بهترین گزینه بود


ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: ما در ۴۳ سال گذشته هم از مربی ایرانی و هم از مربی خارجی از استفاده کرده‌ایم و کارلوس کی روش با
۸ سال طولانی‌ترین حضور را در تیم ملی داشت و او هم نتوانست تیم ملی را در جام ملت‌ها اول یا حتی فینالیست کند. از قلعه‌نویی می‌خواهم که قرارداد کوتاه مدت امضا نکند و یک قرارداد بلند مدت امضا کند. ماجرای جام ملت‌های آسیا در مالزی برای او تکرار نشود که او را با سلام و صلوات آوردند اما پس از حذف تیم ملی در ضربات پنالتی برکنارش کردند.
وی افزود:  الان قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده که یک گزینه خوب و با تجربه است و موفق بوده است. باز هم اشاره می‌کنم که او باید یک قرارداد بلندمدت امضا کند و اینطور نشود که بعد از جام ملت‌ها و نتیجه نگرفتن باز دوباره ماجرای دفعه قبل تکرار شود و در این صورت این قلعه نویی است که لطمه می‌خورد. در صورت نتیجه نگرفتن همین آقای تاج خواهد گفت این هم از مربی ایرانی که می‌خواستید! ولی وقتی کی‌روش در جام ملت‌ها نتیجه نگرفت چرا چنین چیزهایی نمی‌گویند. رفتن به جام جهانی که با توجه به سهمیه ای که آسیا دارد، کار بزرگی نیست.
ابراهیمی با بیان اینکه مربی داخلی کار سختی در جام ملت‌ها در پیش دارد و نباید انتظارها را بالا برد، تاکید کرد: کار قلعه‌نویی خیلی سخت است، جام‌جهانی قطر نشان داد که کار سختی داریم، کره، ژاپن و استرالیا به مرحله بعد صعود کردند اما با دو شکست برگشتیم.