بهره‌برداری از ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در دو استان مرزی

سامانه بیمه مشترکین برق راه‌اندازی شد؛

وزیر نیرو اظهار داشت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان در ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی استان‌های کرمانشاه و ایلام بابت آبیاری و زه‌کشی هزینه شده که طی هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه  در دو استان مرزی

وزیر نیرو اظهار داشت: 1500 میلیارد تومان در 16 هزار و 500 هکتار از اراضی استان‌های کرمانشاه و ایلام بابت آبیاری و زه‌کشی هزینه شده که طی هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا اردکانیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه بیمه مشترکین برق اظهار داشت: از امسال مشترکین برق خانگی چنانچه بابت نوسانات برق دچار آسیب و خرابی وسایل برقی شوند می‌توانند به صورت برخط از طریق تلفن همراه و یا مراجعه تلفنی نسبت به تکمیل پرونده اقدام و شرکت‌های بیمه طرف قرارداد توانیر برابر ضوابط نسبت به بازپرداخت خسارات اقدام می‌کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های پانزدهمین هفته پویش #الف- ب- ایران در هفته آینده گفت: طرح توسعه منابع آب و خاک مرزی طی هفته آینده به افتتاح می‌رسد. ما 12 استان مرزی با کشورهای همسایه داریم که رودخانه‌های مرزی و حوزه‌های آبریز مشترک با آنها داریم و با همه این 15 کشور معاهدات معتبر بین‌المللی داریم.
وزیر نیرو با بیان اینکه استقرار جمعیت در مناطق مرزی مستلزم توسعه منابع آب و خاک در این مناطق است، خاطرنشان کرد: 1500 میلیارد تومان در 16 هزار و 500 هکتار از اراضی استان‌های کرمانشاه و ایلام بابت آبیاری و زه‌کشی هزینه شده که طی هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت: اجرای این طرح‌ها علاوه بر نقش موثر در تولید مواد غذایی منجر به 11 هزار شغل مستقیم و 3000 شغل غیرمستقیم می‌شود و همچنین فرصتی برای آبادانی استان‌های مرزی خواهد
 بود.
اردکانیان با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم، دولت 333 هزار هکتار شبکه اصلی آبیاری و زه‌کشی را به بهره‌برداری خواهد رساند، بیان داشت: اگر در مقایسه با شایستگی مردم و حقوق آنها بخواهیم گزارشی ارائه دهیم هنوز راه قابل ملاحظه‌ای باید پیموده شود تا بهترین کیفیت خدمات‌رسانی به مردم ارائه
شود.