پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مراکز بین‌المللی قشم و کیش دانشگاه پیام نور

پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مراکز بین‌المللی قشم و کیش دانشگاه پیام نور

 

 


رییس مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور از پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در در مراکز بین‌المللی قشم و کیش این دانشگاه خبر داد.
به گزارش ایسنا، دکتر مجتبی سلطانی احمدی، رییس مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور گفت: دانشگاه پیام‌نور در راستای دستیابی به اهداف آموزش عالی جهت گسترش دانش و توسعه تحصیلات عالی به منظور دسترسی بیشتر افراد مستعد به تحصیلات تکمیلی، کمک به ارتقاء سطح علمی– فرهنگی جامعه و تأمین بخشی از نیروهای متخصص مورد نیاز کشور، پاسخگویی به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات تکمیلی و کسب و افزایش تبحر متقاضیان، بر اساس شرایط و ضوابط موجود، از داوطلبان ایرانی و غیرایرانی مقیم داخل کشور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی در تمامی رشته‌های دارای مجوز از شورای گسترش وزارت علوم (در مراکز قشم و کیش)، و دکتری تخصصی بر اساس سوابق تحصیلی، پژوهشی و مصاحبه علمی صرفا در رشته تاریخ گرایش تاریخ اسلام (در مرکز قشم) در اسفندماه ۱۴۰۱ دانشجو می‌پذیرد.
به گفته رییس مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور، ثبت‌نام داوطلبان از فردا یکشنبه ۱۴ تا دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه جامع آموزش دانشگاه (گلستان) انجام می‌شود.
متقاضیان برای اطلاع از دستورالعمل، رشته محل‌ها و نحوه ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این مرکز آموزشی مراجعه کنند.