افتتاح نمایشگاه بانوان کارآفرینان فجر آفرین اندیشه

افتتاح نمایشگاه بانوان کارآفرینان فجر آفرین اندیشه



شهریار-اندیشه
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،طی مراسمی با حضور ملکی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار ،بهروز کاویانی شهردار، الهام افراشته رئیس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورا ، خانواده معظم شهدا و بانوان فعال اجتماعی نمایشگاه بانوان کارآفرینان فجر آفرین اندیشه  افتتاح گردید.
 ملکی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در حاشیه مراسم ضمن ابراز خرسندی از ایجاد چنین نمایشگاهی گفت: یکی از
راه های بسیار مهم در حمایت از کارآفرینان برپایی نمایشگاه‏های مناسبتی و فصلی است که تولیدکنندگان می‌توانند با کمترین واسطه نسبت به ارائه محصولات خود اقدام نمایند و شهرداری اندیشه در حوزه بانوان بسیار کاربردی و راهبردی اقدام نموده است.
الهام افراشته رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در این رابطه گفت:خوشحالم که توانستیم گامی کوچک برای بانوان با استعداد و خلاق شهر اندیشه که در بحث کارآفرینی فعالیت دارند بپیمائیم که قطعاً این گام می‌تواند آغازگر قدم‌های مثبتی در این راستا باشد.
وی در ادامه افزود:در این نمایشگاه محصولات بهداشتی ،غذایی، خشکبار ،صنایع دستی، زیورآلات،البسه و صنایع چوب به نمایش گذاشته شده که ارزیابی بصری که از آن داشتیم شاهد افزایش کیفیت و کمیت محصولات نسبت به سال‏های گذشته می‏باشیم و این باعث امیدواری است که بانوان بیش از پیش توانسته‏اند در حرفه خود فعالیت کنند.
بهروز کاویانی شهردار اندیشه نیز در ادامه ضمن تبریک ایام الله
دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت:امروز توجه به کارآفرینی راهکار بسیار موثری برای مبارزه با فشارهای اقتصادی و تحریم هاست موضوعی که اگر با ریزبینی و هوشیاری به آن نگاه کنیم
پی خواهیم برد که تا چه اندازه نقش موثری در پیشرفت و اعتلای کشور دارد لذا با اجرای نمایشگاه ها تلاش ما در جهت حمایت و همیاری با کارآفرینان به ویژه بانوان سوق پیدا کرده است و بنا داریم در ادامه کار نیز بتوانیم نمایشگاه های بهتری را برگزار نماییم.
شهردار اندیشه در ادامه به دیگر برنامه های دهه فجر اشاره نمود و گفت:رقابت‏های روز اول از هفته دوم المپیاد ورزشی شورای اسلامی و شهرداری شهر اندیشه در رشته کیک بوکسینگ و در رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور تیم های قدرتمند و نتایج نزدیک به پایان رسید.
وی تصریح کرد : در هفته دوم که ورزشکاران با استعداد این شهر حضور داشتند رقابت‌هایی بسیار سنگین و پر شور آغاز شد تا در نهایت تکلیف
 ۶۴ مدال رنگارنگ و حکم قهرمانی به ورزشکاران برتر مشخص گردد.
کاویانی افزود : در پایان این مسابقات با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه به نفرات اول تا سوم در اوزان مختلف مدال‌های طلا، نقره و برنز به همراه حکم قهرمانی اعطا گردید تا این المپیاد آغازگر رقابت‏های هرساله این ورزشکاران باشد.
 چهارمین دوره کارگاه دانش افزایی کوهنوردی در شهر اندیشه برگزار گردید
شهردار اندیشه گفت:به دنبال برگزاری سه دوره از کارگاه‏های
دانش افزایی کوهنوردی در شهر اندیشه چهارمین  دوره از این کارگاه‌ها با موضوع کوهنوردی در زمستان و خطرات کوه تشکیل گردید.
وی افزود:همانطور که پیش از این نیز بیان شده ، برای اولین بار در سطح شهرستان شهریار توانستیم با همکاری باشگاه کوهنوردی طبیعت اندیشه یکی از تخصصی ترین کلاس‏ها یا کارگاه‏های کوهنوردی را در شهر اندیشه برگزار نماییم که سهم بسزایی در افزایش علم و آگاهی علاقمندان دارد.