حضور و بازدید نماینده وزیر نیرواز مناطق زلزله زده شهرستان خوی

همزمان با وقوع زلزله در خوی انجام شد؛

نماینده وزیر نیرو با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، از نزدیک در جریان خدمات رسانی و تامین آب شرب مورد نیاز مردم این مناطق قرار گرفت.

ارومیه-یزدان پناه
نماینده وزیر نیرو با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، از نزدیک در جریان خدمات رسانی و تامین آب شرب مورد نیاز مردم این مناطق قرار گرفت.
مجید آقازاده معاون مهندسی و توسعه آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و نماینده وزیر نیرو
با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی با حضور در کمپ های اسکان زلزله زدگان، ضمن بررسی وضعیت موجود و تاسیسات آبرسانی بر تداوم خدمات رسانی و تامین آب شرب در این مناطق تاکید کرد.
وی همچنین با شرکت در جلسه تخصصی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جریان وضعیت موجود و اقدامات صورت گرفته قرار
گرفت.
 لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربینیز  با باین اینکه در
 بررسی های اولیه از تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی شهرستان خوی خوشبختانه تا کنون هیچ خسارتی جدی به تاسیسات وارده نشده است، افزود: از اولین ساعات وقوع زلزله در شهرستان خوی کمیته بحران شرکت آب و فاضلاب و گروه های برآورد اولیه خسارت به تاسیسات آبرسانی تشکیل شد.
 وی با اشاره به اعزام تیم های واکنش سریع به منطقه زلزله زده تصریح کرد: در پی وقوع زلزله و اعلام نیاز شرکت آب و فاضلاب خوی، تیم های واکنش سریع از امورهای ارومیه، سلماس و چایپاره
به شهرستان خوی اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در زمان بحران باید وضعیت مردم را درک کرده و با تمام توان در خدمت آنها بود، اظهار داشت : خوشبختانه شاهد هیچگونه قطعی آب در آبرسانی به مناطق زلزله زده نیستیم
 تاکید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جهت رفع مشکلات مردم زلزله زده
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی با حضور در کمپ های اسکان موقت زلزله زدگان شهرستان خوی با آنها دیدار و گفتگو کرد.
لطیف خوش سیرت رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در سومین روز از وقوع زلزله در شهرستان خوی با حضور در کمپ‎های اسکان موقت این شهرستان ضمن بررسی روند خدمات‏رسانی شرکت در این کمپ‏ها با مردم از نزدیک دیدار و از عزم مسئولین برای رفع مشکلات موجود خبر داد .
سپس خوش سیرت با اشاره به جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات و پاسخ به بحران استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی که با حضور وزیر کشور و استاندار آذربایجان غربی و مدیران دستگاه‏های برگزار شده بود گفت: در جهت وظیفه ذاتی ما که همان سقایی آب به مردم بود و همچنین با قولی که به وزیر محترم نیرو و استاندار محترم داده شده است با تمام توان در جهت رفع مشکلات آب
و فاضلاب تمام تلاش خود را می‏کنیم.
وی تصریح کرد: مشکل خاصی در زمینه ارائه خدمات این شرکت وجود ندارد و با بررسی‏های
صورت گرفته تا بدین لحظه هیچ یک از تاسیسات آبرسانی شرکت آسیب جدی ندیده و در مدار بهره برداری قرار دارند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام این خبر که اکیپ‏های تیم واکنش سریع شرکت از شهرهای همجوار مثل ارومیه، سلماس و چایپاره در اخوی حضور دارند افزود:از مردم عزیز درخواست میکنم هرگونه مشکلات خود را با سامانه ارتباطات مردمی شرکت و شماره 122 در میان
 بگذارند.