اعلام آخرین مهلت ثبت نام خوابگاه دانشگاه الزهرا (س)

اعلام آخرین مهلت ثبت نام خوابگاه دانشگاه الزهرا (س)


مهلت پیش ثبت‌نام اسکان نو دانشجویان روزانه واجد شرایط غیر بومی ورودی نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ دانشگاه الزهرا (س)
امروز پنجشنبه 13 بهمن‌ماه پایان می‌یابد.
به گزارش ایسنا، بر این اساس دانشجویان واجد شرایط میتوانند صرفا تا پایان امروز 13 بهمن با مراجعه به سامانه سماد نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.
زمان ثبت نام حضوری نیز در روزهای ۲۳و۲۴ بهمن ماه اعلام شده است.
ضروری است این دانشجویان پیش از مراجعه حضوری به خوابگاه، فرم های ثبت نام را از سامانه سماد دریافت و تکمیل نموده و همراه خود داشته باشند.
شرایط ثبت نام و اسکان در خوابگاه دانشگاه الزهرا(س) شامل تزریق سه نوبت واکسن کرونا است. البته در خصوص اسکان در خوابگاه چنانچه تغییری در تصمیمات ستاد ملی کرونا صورت گیرد دانشجویان ملزم به رعایت مصوبات جدید هستند.
از دیگر شرایط پذیرش، رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی در محیط خوابگاه، تعیین تکلیف بدهی به صندوق رفاه در مقاطع قبلی و ایجاد مقطع جدید در پرتال دانشجویی صندوق رفاه است.
چنانچه دانشجویی از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی در مقاطع قبل استفاده نکرده باشد و یا دانشجوی مقطع کارشناسی باشد، باید نسبت به تشکیل پرونده در صندوق رفاه دانشجویی اقدام کند.
پیش ثبت نام در مجتمع‌های خوابگاهی صرفاً برای دانشجویانی که حضور دائم و منظم خواهند داشت مجاز است و در صورت عدم حضور
( به هر دلیلی از جمله: انجام امور پایان نامه، کمک به هم اتاقی، فرصت مطالعاتی و...)، ثبت‌نام در ترم جاری لغو و در ترم‌های بعدی امکان ثبت نام و اسکان در خوابگاه را نخواهند داشت.
دانشجویان متقاضی استفاده محدود از خوابگاه (یک یا دو شب در هفته) میتوانند با مراجعه به اداره امور خوابگاه‌ها از شرایط اسکان ترددی استفاده نمایند.
بنا بر اعلام دانشگاه الزهرا(س)، به دانشجویان شبانه خوابگاه تعلق نمیگیرد، به دانشجویان استان تهران و استان البرز خوابگاه تعلق نمی‎گیرد و عدم پیش ثبت نام به منزله عدم نیاز به خوابگاه تلقی می‏شود.