بهترین فرصت برای استقلال و ساپینتو

مس کرمان – استقلال ؛

امروز پنجشنبه ۴ مسابقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها مس کرمان میزبان استقلال است.

بهترین فرصت برای استقلال و ساپینتو


 

امروز پنجشنبه 4 مسابقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها مس کرمان میزبان استقلال است.
دیدار تیم های استقلال و مس از همان زمانی که قلعه نویی سرمربی مس شد و بعد از برد مشت هایش را گره کرد تا زمانی که پرویز مظلومی هدایت مسی ها را عهده دار شد،  جذاب و دیدنی بود است و  حالا که استقلال در کورس مدعیان است و مس کرمان هم برای فرار از سقوط تلاش می کند، این بازی می تواند جذاب تر هم شود.  استقلال هفته گذشته با
4 گل ملوان را بدرقه کرد و حالا به دیگر تیم ته جدولی رسیده و بهترین فرصت برای شاگردان ساپینتوست تا خود را هرچه بیشتر به پرسپولیس صدرنشین
نزدیک تر کنند.  قطعا از نظر کیفیت بازیکنان،  استقلال دغدغه ای ندارد ولی شکست دادن مس با انگیزه در خانه کار راحتی نخواهد بود.
مس کرمان یک مربی اسپانیایی استخدام کرده و یک بازیکن استرالیایی هم به خدمت گرفته تا نسبت به نیم فصل اول تیم بهتری شود، این تیم در بازی رفت یک بر صفر مقابل استقلال شکست خورد و در بازی امروز هم شاید هدف اول این تیم نباختن باشد. امروز برخلاف گذشته های دور مس یک سرمربی کرمانی دارد نه استقلالی! باید دید حسینخانی مقابل استقلال ساپینتو در کرمان چه نتیجه ای می گیرد آیا می تواند باخت دور رفت را جبران کند یا این بارهم ساپینتوست که بخاطر نهمین برد فصل تیمش خوشحال خواهد بود و مثل قلعه نویی مشت‌هایش را گره می‌کند!
 پیکان تهران - نفت مسجدسلیمان
پیکان در 17 هفته لیگ برتر فقط 8 گل زده و ضعیف ترین خط حمله را در اختیار دارد با این حال به لطف 7 تساوی اکنون 19 امتیازی است و در رده یازدهم جدول قرار گرفته،  شاگردان مجتبی حسینی برای رسیدن به نقطه امنیت  باید این هفته از نفت مسجدسلیمان قعرنشین امتیاز بگیرند. پیکانی ها هفته گذشته بازی 6 امتیازی با مس کرمان را بردند و دیدار فردا هم به همان اندازه حساس و مهم
 است.
نفت مسجدسلیمان با 37 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع را دارد البته بعد از حضور رضا عنایتی در این تیم به عنوان سرمربی نوار باخت های نفت قطع شد و هفته گذشته نفتی‌ها یک امتیاز از تیم هوادار گرفتند تا عنایتی بگوید برای بقا در لیگ امیدوار شده است.
 مس رفسنجان - ذوب آهن اصفهان
مس رفسنجان با 12 تساوی رکوردار لیگ شده و با 24 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد ، مسی ها هفته گذشته هم با وجود اینکه در دربی کرمان 2 گل از گل گهرپیش بودند اما در نهایت برد را با مساوی از دست دادند.
ذوب آهن دیگر تیم صنعتی این مسابقه از هفته دوازدهم لیگ برتر رنگ برد را ندیده و با 3 باخت متوالی و
 18 امتیاز در رده دوازدهم ایستاده ، ذوب آهن برای اینکه در جدول لیگ بیشتر سقوط نکند باید این هفته برنده شود تا از بحران فاصله بگیرد .