رضايتمندي و تعامل در سرلوحه كار ما است

خدابخشي مديريت مؤسسه حقوقي و داوري عدالت گيلان:

رضايتمندي و تعامل در سرلوحه كار ما است چون اين خواست مديريت کل دادگستري و صنایع گيلان است.

رضايتمندي و تعامل در سرلوحه كار ما است



 

رضايتمندي و تعامل در سرلوحه كار ما است چون اين خواست مديريت کل دادگستري و صنایع گيلان است.
آري سخن نو، زندگي جديد و روزگار تازه جملاتي است كه همواره مي‌توان از سخنان مرد پرتلاش و داور خوشنام اتحادیه معاملات ملکی
حسن خدابخشی برداشت کرد. خدابخشی مدتی است که مسئولیت مؤسسه حقوقی و داوری مساوات عدالت گیلان را بعهده گرفته است و تلاش دارد تا صداقت و امانت‌داری را همواره سرلوحه امور قرار دهد. البته باید عنوان کنم که مردم گرفتاری که در مراحل انجام معاملات دچار مشکلات می‌شوند و مورد ظلم قرار می‌گیرند تنها یادی که در مغز و قلب آنان دور می‌زند یاد مؤسسه حقوقی و داوری عدالت گیلان است که با مدیریت خدابخشی این مرد انسان‌دوست که در مرحله نخست به امید خدای سبحان و به یاری نامبرده بدون هیچگونه وقت‌گیری و هزینه‌ای احقاق حق می‌شوند که حتی طی یکسال گذشته نزدیک به یکصد پرونده حل و فصل و مورد سازش قرار
گرفت.
مردم می‌گویند با راه‌اندازی این مؤسسه مردمی انصافاً از وقت‌گیری و هرگونه هزینه‌ای خصوصاً از هجوم پرونده‌های زیادی به دادگستری جلوگیری شده است که جا دارد این فعالیت‌ها مورد توجه مدیران دستگاه قضایی ازجمله حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری و دکتر میرمحمدی و همچنان دکتر آقایی معاونت امور پیشگیری قرار گیرد.
شایان ذکر است هفته گذشته بدون اطلاع قبلی بطور سرزده به مؤسسه داوری و حقوقی عدالت گیلان واقع در شهر رشت به مدیریت خدابخشی سرکشی کردم، البته ساعت 5/8 شب را نشان می‌داد وقتی وارد محوطه شدم با یک نظمی  خاص به اتاق مدیر هدایت شدم که البته به تعدادی پرونده شکایت رسیدگی می‌کردند. صحنه‌ای که نظرم را به خود جلب کرد مردی می‌گفت این مؤسسه بدون اخذ هیچ ریالی به مشکل  ما رسیدگی می‌کند و تلاش دارد تا در همین مکان سازش ایجاد شود و اکثرا" با خاطراتی خوش این مؤسسه را ترک می‌کنند که واقعاً قابل تقدیر است. به هر حال وقتی خدابخشی حضور من خبرنگار را متوجه شد با استقبال گرمی پذیرا شدند و با چند فنجان چای داغ از من پذیرایی به عمل آورد. سپس رودرروی این داور مردمی قرار گرفتم و از ایشان سوالاتی پرسیدم که با حوصله پاسخگو شدند. آری خدابخشی اهل گله و شکایت نیست اما وقتی کمی با ایشان خصوصی گپ زدم دیدم از بعضی ناملایمات گله دارد. مثلاً می‌گوید نمی‌دانم چرا اکثر مردم خصوصاً قضات شریف در نگاهشان به بنگاه‌داران نوعی بدبینی وجود دارد این در شرایطی است  که تلاش همه همکاران زحمتکش ما در جهت رفع مشکلات مسکن می‌باشد چون در حال حاضر بزرگترین مشکل اجتماعی ما مشکل مسکن است و کمبود یا گرانی روزافزون مسکن هیچ ارتباطی به بنگاه‌های معاملات ملکی ندارد. حتی وجود همکاران عزیز ما باعث گردیده تا حدودی این مشکل برطرف شود و از همه مهمتر باید عنوان کنم و به جرأت بگویم که در همین صنف افرادی هستند پرهیزکار و از عبادت غافل نیستند. مثلاً آقایان دکتر پورحیدری رئیس سازمان صنایع و معادن و تجارت گیلان و آقای حامی رئیس اتحادیه معاملات ملکی مدیری موفق و مردمی هستند و از طرفی در کار خود با هیچ احدی رودربایسی ندارند.
خدابخشی همچنان افزود من بطور شبانه‌روزی پاسخگوی همه شهروندان عزیز هستم و تلفن خود را هم در همین جا اعلام می‌کنم تا اگر احیاناً مشکلی در زمینه معاملات ملکی داشته باشند در هر ساعتی می‌توانند تماس بگیرند و من بدون هیچ منتی در خدمت هستم.
خدابخشی: 09113373661 – 09111343063
لازم به ذکر است حسن خدابخشی چماچایی دوران آموزش داوری را زیر نظر دکتر رضا پرتوی‌زاده در دانشگاه آزاد لاهیجان گذرانده و در مدت خدمت خود توانسته است تقدیرنامه‌های زیادی از ادارات مختلف از جمله  صنایع کسب کنند و همچنان از جایگاه مردمی خوبی برخوردارند.
ما هم امیدواریم اینگونه افرادی که در جهت رفع مشکلات مردمی قدم برمی‌دارند مورد  حمایت مدیران ذیربط قرار گیرند تا انشاءالله رضایتمندی و تعامل در مردم ایجاد شود.