كارآفريناني كه بدون منت اشتغال ایجاد مي‌كنند

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي در ديدار با دكتر خاكي و دكتر اميد حسيني كارآفرينان نمونه:

جلب اعتماد مردم و ايجاد رضايتمندي بالاترين سرمايه است علي‌الخصوص كارآفريناني كه بدون منت اشتغال ایجاد مي‌كنند.

كارآفريناني كه بدون منت اشتغال ایجاد  مي‌كنند



 

جلب اعتماد مردم و ايجاد رضايتمندي بالاترين سرمايه است علي‌الخصوص كارآفريناني كه بدون منت اشتغال ایجاد  مي‌كنند.
آري ملاقات عمومي با مردم به مثابه روشن‌ترين نماد مردم‌سالاري و ارتباط بي‌واسطه مردم با مديران خدمتگزار مي‌باشد كه اين ديدارها مي‌تواند در راستاي روانسازي شيوه‌هاي رسيدگي به مشكلات اجتماعي با شناخت اولويتها و تصميم‌گيري‌ها براي تدوين برنامه‌ها نقش بسيار مؤثري داشته باشد و ترديدي نيست در تداوم اجراي اينگونه ديدارهاي مردمي با بررسي و ديدگاه‌ها و خواسته‌هاي مراجعه‌كنندگان به مراكز مي‌تواند شاخص پنهاني نيز در تصميم‌گيري‌ها بشمار آيد. از سوي ديگر ديدار رو در روي مديران دستگاهها با مردم و پرداختن به مسايل و مشكلات موجود در كنار همه كارهاي روزمره مي‌تواند شيريني خدمات‌رساني را به چندين برابر
برساند.
شايان ذكر است هفته گذشته به اتفاق دكتر خاكي و دكتر اميدحسيني كه از كارآفرينان نمونه هستند به طور سرزده به ديدار سرهنگ حسن‌پور جانشين فرمانده نيروي انتظامي گيلان رفتیم. وقتي در انتظامات متوجه حضور چند كارآفرين و خبرنگار شدند بلافاصله با دستور سرهنگ حسن‌پور با تشريفات خاصي ما را به دفتر جانشين هدايت نمودند كه البته تعدادي ارباب رجوع هم حضور داشتند و بعداز چند دقيقه پذيرايي و معرفي آقايان رو در روي جانشين قرار گرفتيم و ما را با آغوش باز پذيرا
 شد.
سرهنگ حسن‌پور با لبخند هميشگي خود از آقايان خواست تا بيشتر در خصوص مسايل و موارد توليد توضيح دهند. ابتدا دكتر اميد حسيني مديريت شركت بهپرور ضمن تشكر و قدر دانی گفت: شركت بهپرور بيش از ۲۸۰۰ نیرو در سطح كشور دارد و در استان گيلان هم نزديك به يك ميليون نفر نيرو داريم و با همه مشكلات موجود در توليد تاكنون نيرويي را اخراج نكرديم چون اعتقاد داريم كه توليد در حال حاضر يك امري خداپسندانه است و ايجاد اشتغال هم يك عبادت است.
سپس مديريت مجتمع تفريحي و توليدي دكتر خاكي ضمن تقدير و تشكر گفت: دين مبين اسلام، اقتصادي را شايسته اجتماع مي‌داند كه منحصراً در خدمت مقاصد مردم بوده و متوجه تأمين آرمان‌هاي اصلي انسان باشد. در اين راستا دكتر اسحاقي معاونت مردمي استانداري مدتي پيش از سرمايه‌گذاران فعال در گيلان دعوت به عمل آورد تا با توجه به موقعيت مناسب و امنيت موجود در استان اقدام به توسعه واحدهاي صنعتي و توليدي نمايند تا با اين حركت در شكوفايي اقتصاد باعث جذب جوانان بيكار در مشاغل اقتصادي و صنعتي استان شوند. دكتر خاكي همچنان افزود ما معتقديم كه روحيه سرمايه‌گذاري نبايد باعث شود تا جنبه‌هاي اخلاقي و معنوي از فعاليت‌هاي اقتصادي جدا گردد. البته مديران دستگاههاي اجراي ازجمله بنياد مسكن – جهاد كشاورزي – ميراث و گردشگري – استانداری و نيروي انتظامي همراه و در حد توان يار و مددكار ما هستند و جاي تقدير دارد. خصوصاً از سرهنگ محمدي‌نصب فرمانده مردمي نيروي انتظامي لاهيجان در خصوص حفظ امنيت و ايجاد دلگرمي به بخش خصوصي نهايت تشكر را دارم.
آري كلام شيرين آقايان دكتر خاكي و دكتر اميد حسيني بسيار اثربخش بود تا جايي كه جانشين فرمانده نيروي انتظامي گيلان نيز بعضي از نكات را يادداشت مي‌كرد تا در جلسات مختلف آن را مطرح نمايد و حتي‌المقدور اگر مشكلي در مسير توسعه اقتصادي وجود دارد با ياري ساير مديران برطرف سازد.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي گيلان نيز يادآور شد ما  همیشه سعي داريم تا با تلاش در ايجاد امنيت باعث دلگرمي همه سرمايه‌گذاران در منطقه باشيم. چون با ايجاد اشتغال مي‌توانيم از هرگونه فساد جلوگيري كنيم.
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي گيلان در پایان افزود: اشتغال قدم بزرگي است براي ايجاد اميدواري در جوانان عزيز،  ما هم وظيفه خود مي‌دانيم در اين برهه حساس همه  سرمايه‌گذاراني كه بدون منت اشتغال ايجاد مي‌كنند حمايت کنیم  چون اشتغال مانع از بروز هرگونه حوادث تلخ اجتماعي مي‌شود و مطمئن باشيد كه مورد حمايت همه دستگاهها قرار مي‌گيريد و همچنان نيروي انتظامي گيلان با همه قدرت در زمينه ايجاد دلگرمي و اميدواري تلاش دارد تا با امنيت كامل همه كارآفرينان عزيز را تقويت و تشويق كنند چون اين خواست سردار ملكي فرمانده مردمي نيروي انتظامي گيلان است.
 رشت – سيداكبر خوشحال