معاون ستاد عتبات دانشگاهیان: آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات از ۱۱ بهمن

معاون ستاد عتبات دانشگاهیان: آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات از ۱۱ بهمن

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اولین گروه از زائران دانشگاهی روز سه شنبه ۱۱ بهمن به عتبات عالیات اعزام می شوند.
محسن مسلمی در گفتگو با مهر با اشاره به زمان آغاز اعزام زائران بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان در بیست و سومین دوره به عتبات عالیات از روز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.
وی سهمیه بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان را ۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از کلیه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اعزام های هوایی و زمینی، حدود ۷ هزارنفر نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام
کرده اند که اولویت اعزام با زائرین اصلی بوده و در صورت انصراف زائرین اصلی، زائرین ذخیره جایگزین آنها می شوند.
معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به هماهنگی هایی که در محل های اسکان و
 هتل ها در کشور عراق پیش بینی شده ۶ هزار نفر از دانشگاهیان در این دوره به عتبات عالیات اعزام خواهند شد و اگر امکان آن ایجاد شود پیگیر افزایش ظرفیت اعزام هستیم.
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در این دوره ۱۵۰ کاروان از دانشگاهیان اعزام خواهند شد که ۵۰ کاروان به صورت زمینی و ۱۰۰ کاروان به صورت هوایی اعزام می شوند.