حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس: پرسپولیس مستحق شکست نبود

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت : پرسپولیس مستحق شکست نبود. تیم خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی به دست آورد ولی فولاد یک موقعیت داشت و همان یک موقعیت را تبدیل به گل کرد. پرسپولیس موقعیت دیگری به فولاد نداد و از موقعیت‌های خودش نیز استفاده نکرد.

حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس: پرسپولیس مستحق شکست نبود

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس  درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت : پرسپولیس مستحق شکست نبود. تیم خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی به دست آورد ولی فولاد یک موقعیت داشت و همان یک موقعیت را تبدیل به گل کرد. پرسپولیس موقعیت دیگری به فولاد نداد و از موقعیت‌های خودش نیز استفاده نکرد.
وی افزود: اگر تیمی از موقعیت‌هایی که پیدا می‌کند استفاده نکند، شکست می‌خورد. بعد از دریافت گل فکر می‌کنم استرس تیم بابت شکست خوردن زیاد شد و همین موضوع باعث رخ دادن اشتباهاتی، مخصوصاً در ضربات آخر شد. تفاوت فوتبال حرفه‌ای شاید همین مسائل باشد. زمانی‌هایی که تیم باید خودش را کنترل کند، این اتفاق رخ نمی‌دهد و تیم اسیر اشتباهات می‌شود.
وی درباره اینکه با این شکست فاصله‌ پرسپولیس با رده دوم کمتر شد، گفت: این اتفاق خوبی است که مدعیان به هم نزدیک شوند. پشت سر پرسپولیس تیم‌هایی حضور دارند که همگی می‌توانند قهرمان شوند. الان مدعیان بیخِ گوش پرسپولیس هستند و این نشان می‌دهد تیم باید حواسش را جمع کند تا به راهش ادامه دهد. پرسپولیس با این شکست به خوبی می‌داند که اگر غفلت کند، از قهرمانی جا می‌ماند. می‌توان گفت شکست برابر فولاد، زنگ خطر به موقعی برای پرسپولیس بود تا حواسش را بیشتر جمع و تا روز پایانی لیگ فقط به جلو نگاه کند.
وی درباره فضای اعتراضی بازی و تشنج در کنار زمین، گفت: اشکالی که فوتبال ما دارد و دقیقاً تکرار می‌شود، این است که کنار زمین برای کوچکترین اوت یا خطا با صدای بلند اعتراض می‌کنیم و داور را تحت فشار قرار می‌دهیم. این کار قشنگی نیست؛ هم تمرکز مربی از بین می‌رود و هم بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند. در این جو اگر تماشاگران حضور داشته باشد به فضای ملتهب چند برابر اضافه
می‌شود.