تفاهم‌نامه ۵ جانبه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

تفاهم‌نامه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تفاهمی ۵ جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به امضا رسید.

تفاهم‌نامه ۵ جانبه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

 

تفاهم‌نامه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تفاهمی ۵ جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان  امام (ره) به امضا رسید.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تفاهم با وزارت راه و شهرسازی، قوه قضائیه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان ۴ بهمن در ساختمان دادمان به امضا رسید.
براساس این تفاهم‌نامه مقرر است تا ۵۵ هزار واحد مسکونی طی ۳ سال برای متقاضیان مسکن با امکانات و تسهیلات وزارت راه و شهرسازی، قوه قضائیه و
 ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان احداث شود. در این تفاهم‌نامه مقرر است تا اراضی مازاد توسط قوه قضائیه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد. همچنین مقرر است تا وزارت راه و شهرسازی با ارائه اراضی موردنیاز این طرح در مناطقی که زمین دارد برای کمک به احداث مسکن گام بردارد.بانک‌های پارسیان و کارآفرین نیز در ارائه تسهیلات به متقاضیان معرفی و تأیید شده از سوی وزارت راه و شهرسازی همراهی
خواهند کرد.
گفتنی است در امضای این تفاهم نامه، عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه، بهاروند مدیرعامل بانک کارآفرینی و پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان حضور داشتند.همچنین محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز در مراسم امضای تفاهم‌نامه حاضر بودند.