احداث خانه هنرهای رزمی در صالحیه

‍ یک‌ رویداد خوب ورزشی ؛

محمد آگاهی مند شهردار صالحیه با بیان اینکه دیار اخلاق و فضیلت از انواع استعدادهای ورزشی برخوردار است گفت: خانه هنرهای رزمی، کشتی و بوکس با تلاش شورای شهر هم اکنون در طبقه فوقانی سالن چندمنظوره شهید فخری زاده در دست احداث است

احداث خانه هنرهای رزمی در صالحیه



 


محمد آگاهی مند شهردار صالحیه با بیان اینکه
دیار اخلاق و فضیلت از انواع استعدادهای ورزشی برخوردار است گفت: خانه هنرهای رزمی، کشتی و بوکس با تلاش شورای شهر هم اکنون در طبقه فوقانی سالن چندمنظوره شهید فخری زاده در دست احداث است.
آگاهی مند بهره برداری از ۴ مجموعه ورزشی
چمن مصنوعی طی ۵ سال گذشته برای رونق ورزش های همگانی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان را از تجربیات آزمون شده شهرداری و شورای اسلامی در توسعه سرانه های ورزشی و تفریحی قلمداد کرد و افزود: هنرهای رزمی در انواع رشته های مختلف از دیگر علاقمندی های ساکنین شهر صالحیه است که فراوانی بیشتری نسبت به سایر رشته ها داشته و از این رو احداث خانه هنرهای رزمی در مساحت ۱۵۰۰ متر بزودی افتتاح خواهد شد.
صرف نظر از موارد یادشده، احداث اولین استخر مدرن و مجهز شهرستان بهارستان در صالحیه و سالن چند منظوره شهید فخری زاده برای مبادرت به ورزش های فوتسال، والیبال و بسکتبال از جمله اقدامات ماندگار مدیریت شهری در دوره مهندس محمد آگاهی مند است که طی سال های اخیر به جوانان این محدوده محروم تقدیم شده است.
 پیگیری میدانی مدیران شهری صالحیه از روند پیشرفت پروژه های عمرانی
محمد آگاهی مند شهردار صالحیه به اتفاق
احمدعلی جعفری رئیس شورا و محمدجواد زرعی کار عضو شورای اسلامی شهر صالحیه و همچنین صادقی معاون عمرانی شهرداری  از دو پروژه استادیوم ورزشی و پردیس سینمایی آتامان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفتند.
شهردار صالحیه در جریان این بازدید، ضمن بررسی نحوه فعالیت اجرای پروژه ها، نکات لازم را به دست اندکاران اجرایی آنها گوشزد نمود و ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای
بی وقفه معاونت فنی و عمرانی، دستورات لازم را در خصوص بکارگیری امکانات در راستای تسریع در روند پیشرفت
پروژه های عمرانی صادر کرد.
محمد آگاهی مند در حاشیه این بازدید با بیان اینکه هدف ما باید جلب رضایت همه جانبه شهروندان باشد و فراهم ساختن زیرساخت های شهری از موارد مهمی است که همواره در دستور کار ما قرار دارد گفت: با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و پیگیری و اجرای برنامه ها از سوی مجموعه مدیریت شهری پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در جهت توسعه و آبادانی شهر در دستور کار قرار دارد و یقیناً شهر تحت تأثیر اجرای این پروژه ها، تحولات ساختاری مثبتی را پیدا خواهد نمود.
 عملیات احداث مجموعه تجاری - اداری در مجاورت میدان ولایت آغاز شد
پس از شروع پروژه بزرگ استادیوم ورزشی در مجاورت بوستان بانوان، عملیات خاکبرداری و اجرای فونداسیون برای ساخت مجموعه تجاری - اداری در مجاور میدان ولایت بلوار امام علی (ع) نیز آغاز شد تا شمار پروژه های در حال اجرای مدیریت شهری به عدد 7 برسد.
این پروژه که باهدف خلق درآمدهای پایدار و ایجاد مقدمات رشد آتی شهر صالحیه در پهنه های غرب در دستور کار قرار گرفته است، دارای ۶۰۰ متر مربع زمین و با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال می باشد و قرار است به مجموعه ای برای ارائه خدمات توزیعی و ستادی تبدیل شود.
این پروژه که باهدف خلق درآمدهای پایدار و ایجاد مقدمات رشد آتی شهر صالحیه در پهنه های غرب در دستور کار قرار گرفته است، دارای ۶۰۰ متر مربع زمین و با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال می باشد و قرار است به مجموعه ای برای ارائه خدمات توزیعی و ستادی تبدیل شود.
شهرداری صالحیه پیشتر در پیرامون این پروژه، اقدامات عمرانی متعدد نظیر ساخت سالن چندمنظوره شهید فخری زاده، زمین چمن مصنوعی، دارالقرآن، مجموعه تفریحات آبی، بوستان ولایت، شهربازی و ایستگاه شماره ۲ آتشنشانی را احداث کرده و با بهره برداری از این مجموعه اداری - تجاری نیز بخش مهمی از فرایند آماده سازی اراضی آن محدوده برای توسعه خدمات رسانی به شهروندان مهیا می گردد.
 پیشرفت مطلوب در اجرای بزرگترین پروژه فرهنگی جنوبغرب استان تهران در صالحیه
محمد آگاهی مند از پیش بینی سالن‌ های نمایش، تئاتر، موسیقی و همایش در پردیس سینمایی آتامان
خبر داد.
با شروع سال ۱۴۰۱ احداث اولین سینمای شهر صالحیه امید دیگری در قلب اهالی فرهنگ دیار اخلاق و فضیلت روشن ساخت و نویدبخش رشد استعدادهای هنری ساکنین این شهر برای آحاد مختلف مردم بود.
با پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه که در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در دست پیشرفت و بهره برداری قرار دارد، شهردار صالحیه از ابعاد جدید این پروژه پرده برداشت که نوعاً بیانگر تامین نیازهای تمامی طیف های هنری فعال در شهرستان بهارستان است و به محلی برای رونق ظرفیت های محروم منطقه تبدیل خواهد شد.