بهره مندی مسکن‌ مهر از خدمات شهرداری

افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه جدید در پرند؛

شهرداری پرند میزبان جمعی از شهروندان و مدیران بود تا در کنار هم شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه جدید در این شهر باشند.

بهره مندی مسکن‌ مهر از خدمات شهرداری

 

شهرداری پرند میزبان جمعی از شهروندان و  مدیران بود تا در کنار هم شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۶  پروژه جدید در این شهر باشند.
  نخستین زمین چمن مصنوعی فاز ۶ و همچنین اولین زمین فوتبال و والیبال ساحلی پرند در جنوب فاز ۶ از جمله پروژه هایی بود که با رویکرد افزایش سرانه های ورزشی در فاز های مسکن مهر افتتاح شد.
قیچی خوردن روبان سوله مرکز فوریت های شهری سامانه ۱۳۷  در فاز صفر از دیگر پروژه هایی بود که با هدف توسعه زیرساخت های خدماتی و امکان خدمات دهی سریع به شهروندان امروز افتتاح و راه اندازی شد
همچنین بهره برداری از بهسازی رفیوژ بلوار جمهوری به مساحت
 ۳۴۰۰ متر مربع که در راستای نوسازی معابر سطح شهر به انجام رسیده است از دیگر پروژه های مدیریت شهری به شمار می رود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
در خلال افتتاح این ۴ پروژه،همچنین برای کاهش بار ترافیکی و دسترسی آسان به شهرک صنعتی و جاده قدیم ساوه، کلنگ مسیر دسترسی ورودی و خروجی میدان آزادی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.
احداث مجتمع ویژه ای برای ساماندهی مشاغل مزاحم نیز از دیگر پروژه های مهمی بود که برای ساماندهی صنوف مشمول بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها به همت شهرداری پرند کلنگ آن در زمینی به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع در ضلع جنوبی میدان آزادی بر زمین خورد.
البته احداث بازار میوه و تره بار در فازهای ۳ و ۶، احداث پارک دو هکتاری در فاز ۳، احداث دهکده و خوابگاه ورزشی در فاز ۶ و تکمیل ساختمان مرکزی شهرداری  از دیگر پروژه هایی است که روند احداث آنها در حال پیشرفت است.
گفتنی است شهرداری پرند در طول یکسال اخیر  توانسته با همراهی خوب شورا  شروع خوبی در مسیر عمرانی و توسعه ای شهر داشته باشد و امید می رود با ادامه این روند در آینده ای نزدیک شاهد اوج گرفتن امکانات و زیرساختهای بیشتری باشیم.

 مرکز رویش شهرداری پرند میزبان کودکان و دانش آموزان؛
اجرای برنامه ها و اردوی های آموزشی در مرکز تخصصی کودکان شهر پرند
مرکز رویش شهرداری پرند که با رویکرد اجتماعی و خانواده محورِ مدیریت شهری راه اندازی و به بهره برداری رسیده، روزانه میزبان دهها کودک و دانش آموزان مقطع ابتدایی است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ آموزش مفاهیم و مهارت های رفتاری در قالب کارگاه و ایستگاه های بازی توسط مربیان کارآزموده از مهمترین
فعالیت های این مرکز به شمار می رود که با استقبال خانواده ها و مدارس رو به رو شده است.در همین راستا، اردوی آموزشی-تفریحی پیش دبستانی نیایش، روز سه شنبه در مرکز رویش برپا شد و کودکان ضمن سپری نمودن اوقات شاد و مفرح با مفاهیم و اصول رفتاری آشنا شدند
مرکز رویش شهرداری پرند که در نوع خود و آموزش های تخصصیِ کودکان در سطح شهرستان های استان تهران بی نظیر است، در پارک کودک واقع شده و این آمادگی را دارد که با هماهنگی های لازم میزبان تمام کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدایی باشد.
 ستاد مدیریت بحران شهرداری پرند در آمادگی کامل
شهردار پرند از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرداری و نیروها و تجهیزات خدمات شهری در پی بارش برف و باران خبر داد و گفت: تمامی تدابیر لازم برای مقابله با یخ زدگی و آبگرفتگی معابر و رفاه شهروندان گرامی اتخاذ شده است.
دکتر اله یاری در این خصوص بیان داشت: ستاد مدیریت بحران شهرداری با کلیه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود در آماده باش کامل بسر می برد و با رصد وضعیتِ معابر سطح شهر، اقدامات لازم صورت می گیرد.
شهردار پرند افزود: از دپوی نمک و شن نیز جهت جلوگیری از یخ زدگی معابر در زمان مقتضی استفاده خواهد شد و همه تجهیزات برف روبی برای سهولت تردد شهروندان گرامی و خودروها، آماده خدمت رسانی هستند.
دکتر اله یاری تصریح کرد: شهرداری پرند پیش از آغاز فصل بارش ها، مجموعه اقدامات عمرانیِ گسترده ای را جهت اصلاح نقاط آبگیر شهری و همچنین امور خدماتی مانند لایروبی انهار و کانال های انتقال آب صورت داده که کمک شایانی به کنترل وضعیت معابر و جلوگیری از آبگرفتگی، نموده است.

دیدار هیات رزمی شهر پرند با شهردار ؛
 تاکید دکتر اله یاری بر توسعه فعالیت های ورزشی در پرند
اعضای هیات رزمی شهر پرند، پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر دکتر اله یاری، ضمن قدردانی از حمایت های شهردار پرند از ورزشکاران با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه که جمعی از قهرمانان کشور نیز حضور داشتند،
دکتر اله یاری ضمن آشنایی با اعضای هیات رزمی و روند فعالیت آنها، بر حمایت از فعالیت های ورزشی در سطح حرفه ای و آماتور تاکید کرد.
شهردار پرند در این خصوص بیان داشت: ورزش یکی از مهمترین راهکار ها برای ایجاد نشاط، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و هویت بخشی به شهر جدید پرند است و رویکرد شهرداری پرند همواره حمایت از ورزشکاران و توسعه زیر ساخت های ورزشی بوده است.
در ادامه این دیدار، اعضای هیات رزمی از حمایت های یک سال اخیر شهرداری از ورزشکاران قدردانی نموده و آن را عاملی برای موفقیت های ورزش پرند در
عرصه های مختلف دانستند
 مراحل تکمیل پارک بانوان پرند با سرعت و کیفیت بالا به پیش می رود
تکمیل پروژه پارک بانوان واقع در جنوب فاز ۲ با جدیت در دستور کار معاونت عمران شهرداری قرار دارد.بر همین اساس، عملیات بتن ریزی کف، تکمیل ساختمان های اداری و رفاهی، نقاشی دیوار ها و ... بخشی از اقداماتی است که در این پروژه در دست اجرا قرار دارد.پارک بانوان فاز ۲ در زمینی به مساحت تقریبی ۱۳۰۰۰ متر مربع و با رعایت استاندارد های لازم در حال احداث است و به همراه چندین پروژه عمرانی دیگر، تا پایان سال جاری از سوی شهرداری و شورای اسلامی پرند افتتاح و به بهره برداری می رسد.