باشگاه‌ها از بهمن ماه برای مجوز حرفه‌ای ثبت نام کنند

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال:

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال: باشگاه‌ها از بهمن ماه برای مجوز حرفه‌ای ثبت نام کنند



مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مهدی تاج در خصوص صادر نشدن مجوز حرفه‌ای برخی از باشگاه‌ها، گفت :  فرایند صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها برای سال آینده هنوز شروع نشده است و از بهمن ماه این فرآیند آغاز می‌شود و باشگاه‌ها مدارک خود را از آن زمان باید بارگذاری کنند. در اردیبهشت ۱۴۰۲ مدارک را بررسی و دهم خرداد نتیجه را اعلام می‌کنیم. بنابراین الان هیچ پیش قضاوت و داوری نمی‌توانیم داشته باشیم.
وی افزود: سخت است تا بگوییم که چه تعداد از باشگاه‌ها مجوز حرفه‌ای می‌گیرند. بخشی فرایند صدور مجوز مربوط به زیرساخت است و نیاز به کار طولانی‌تر و هماهنگی دستگاه‌های بیشتری دارد. در بخش زیرساخت باشگاه‌هایی که می‌خواهند در لیگ قهرمانان شرکت کنند باید ورزشگاه استانداردی معرفی کنند و عکس‌ها و مدارک لازم را به ای اف سی ارائه کنند.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال یادآور شد: می‌دانیم که ورزشگاه آزادی در دنیا استاندارد است. وقتی مسابقات مقدماتی جام جهانی و آسیایی در این ورزشگاه برگزار می‌شود، استاندارد بودن آن را نشان می‌دهد. متاسفانه اطلاعاتی که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید درباره ورزشگاه آزادی در سال گذشته وارد می‌کردند، اطلاعات جامعی نبود و این موضوع یکی از معضلات ما بود.