تجلیل از ملی پوشان و مدال آوران تنیس روی میز استان تهران

درخواست رئیس هیأت تنیس روی میز استان تهران از مدیرکل ورزش و جوانان؛

مجمع عمومی هیات تنیس روی میز استان تهران به همراه تجلیل از ملی‌پوشان و مدال‌آوران پایتخت در سال جاری، برگزار شد.




مجمع عمومی هیات تنیس روی میز استان تهران به همراه تجلیل از ملی‌پوشان و مدال‌آوران پایتخت در سال جاری، برگزار شد.
گفتنی است، مجمع عمومی و سالیانه هیئت تنیس روی میز استان تهران دیروز (یکشنبه ۹ مرداد) در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این مجمع مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حمیدرضا صابری رئیس هیات تنیس روی میز استان تهران و سایر اعضای مجمع حضور داشتند.
در این مجمع ، حمیدرضا صابری رئیس هیات استان تهران گزارشی از عملکرد هیئت در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد که این گزارش مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.
در ادامه نیز مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون و علی جوادی مدیرکل استان تهران به تمجید از عملکرد هیات استان تهران پرداختند و نکاتی را در خصوص مسائل مرتبط با تنیس روی میز پایتخت ارائه کردند.
در پایان مجمع، مراسم تقدیر از ملی‌پوشان و مدال‌آوران سال ۱۴۰۱ و خیرین برگزار شد و از همه روسای هیات ها، کمیته‌ها، ملی‌پوشان و مدال‌آوران پایتخت و سایر عوامل تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم حمیدرضا صابری رئیس هیات استان از مدیرکل ورزش تهران درخواست کرد تا یک فضای مناسب جهت برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در اختیار هیأت تنیس روی میز قرار بگیرد تا این هیئت با کمک حامیان مالی و فدراسیون، این فضای خوب و در شأن پینگ پنگ پایتخت فراهم کند.