در سخت ترین شرایط درآمدی حمایت مالی از قطار شهری و بزرگراه شمالی ادامه دارد

شهردار کرج:

شهردار کرج: در سخت ترین شرایط درآمدی حمایت مالی از قطار شهری و بزرگراه شمالی ادامه دارد

در سخت ترین شرایط درآمدی حمایت مالی از قطار شهری و بزرگراه شمالی ادامه دارد


 


کرج-فرشته خاکپور
شهردار کرج گفت: در سخت ترین شرایط درآمدی حمایت مالی از قطار شهری و بزرگراه شمالی به عنوان دو طرح در ابعادِ ملی ادامه دارد و اجازه نمی‏دهیم که کارگاهِ پروژه های اولویت دار دچار تعطیلی و رکود شوند.
مصطفی سعیدی در حاشیه بازدیدِ دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز و جواد چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج از روند پیشرفت فیزیکی کنارگذر شمالی و چند پروژه دیگر،اظهار داشت: روحیهِ جهادی استاندار محترم در جهت سرکشی مستمر به طرح های عمرانی قابل قدردانی است، چرا که برکاتِ این بازدیدها منجر به رفع مشکلات و تسریع در تکمیل پروژه ها می‏شود و این مهم نشان از درکِ مناسب دولت خدمتگزار از مشکلات و مطالبات مردمی دارد.
وی افزود: با حمایت اعضای شورای شهر شاهدِ تکمیل طرح های
نیمه تمام هستیم که پس از زیرگذر ماهان –آزادی، در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از فاز بعدی کنارگذر مهرشهر خواهیم بود و ان‏شاءالله به زودی این محور را به منطقه ویژه اقتصادی پیام متصل می‏کنیم که گامی در جهت شکوفاسازی اقتصادی منطقه، کاهش ترافیک و پاسخگویی به نیازهای شهری می‏باشد.
این مسئول تصریح کرد:امسال خط ویژه اتوبوسرانی و مسیر دوچرخه سواری راه اندازی می‏کنیم، بنا داریم تا با تسریع در تکمیل قطار شهری و بزرگراه شمالی، بتوانیم اقدامی اساسی در این حوزه را محقق نماییم.