طرح جامع نورپردازی شهر اندیشه، محور گفتگوهای مدیران شهری

در شرکت عمران شهر جدید اندیشه برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه، جلسه بررسی و هم اندیشی طرح جامع نورپردازی شهر اندیشه با حضور دکتر مسلم خانی مدیر عامل شرکت عمران، ریاست شورای اسلامی و اداره برق شهر اندیشه در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه، جلسه بررسی و هم اندیشی طرح جامع نورپردازی شهر اندیشه با حضور دکتر مسلم خانی مدیر عامل شرکت عمران، ریاست شورای  اسلامی و اداره برق  شهر اندیشه در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
دکتر مسلم خانی در این جلسه در خصوص اجرای نورپردازی و
چشم انداز آن در شهر اندیشه گفت:اجرای نور پرداززی به صورت ویژه در سطح شهر اندیشه می‌باید  برنامه‌ریزی شود و در واقع طرح جامع نور پردازی یک نقشه راه است در جهت افزایش و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان به خصوص در زندگی شبانه که بخش عمده‌ای از زمان مردم جهت انجام امور اجتماعی ایشان پس از ساعات اداری روز امکان پذیر می‌گردد.
وی ادامه داد:این اتفاق نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه از جمله شرکت عمران ،شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره برق می‌باشد و می‌بایست موضوع در کمیته سیما و منظر شهری اندیشه مورد بررسی و همفکری قرار گیرد.
از جمله مواردی که در این جلسه با حضور مشاورین طرح به بحث
و گفتگو گذاشته شد میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
1- تدوین چشم انداز نور پردازی در شهر جدید اندیشه در افق 5 ساله
2-چگونگی مشارکت بخش خصوصی در نورپردازی فضاها با
کاربری های مختلف
3- چگونگی هماهنگی و تشریح وظایف سازمانی کلیه نهادهای درگیر در موضوع نورپردازی
4- اولویت بندی اقدامات و ارائه دستورالعمل های لازم جهت نورپردازی‌های موضوعی و مناسبتی در شهر اندیشه
5- تعیین معیارهای لازم جهت سهولت اجرا، تأثیر گذاری بیشتر بر بهبود سیما و منظر شهر و بهینگی هزینه ­تحقق طرح جامع نور پردازی
6- برنامه زمانبندی تحقق پروژه های با اولویت‌بندی
7-ارائه راهکارهای افزایش تحقق پذیری طرح و ارائه تسهیلات
مالی و تشویقی
8-برآورد مالی اجرای طرح.